Verdens værste biler
Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 20:13

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=2236762/

Øb og jeg har ikke engang prøvet en enste af dem. De værste jeg kender var
Citroen 2CV og så VW boble uden varme.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-01-04 20:53

Tom wrote:
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=2236762/
>
> Øb og jeg har ikke engang prøvet en enste af dem. De værste jeg
> kender var Citroen 2CV og så VW boble uden varme.

Jeg har prøvet 8 af dem, og du er ikke gået glip af noget

AMC Pacer, Citroën SM, Fiat Strada, Ford Bronco II,, Honda Accord kombi,
Oldsmobile Delta 88, Renault Dauphine og Yugo GV.

Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-01-04 20:57

Per Beer Hansen wrote:

> Jeg har prøvet 8 af dem, og du er ikke gået glip af noget

Hovsa, lige med undtagelse af Citröen SM og Bronco'en, de var ret sjove at
køre i

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 28-01-04 08:36

Tom wrote:
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=2236762/
>
> Øb og jeg har ikke engang prøvet en enste af dem. De værste jeg kender var
> Citroen 2CV og så VW boble uden varme.

Man bemærker et 'felt' af Ford'er ... men nu er det jo også en
amerikansk liste og de nævnte modeller er fuldt berettigede til at
optræde :)

Pinto (gys!) jeg tror det var et forsøg på at konkurrere med udefra
kommende compacts.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."