vask af bil i minus 4,5 grader ?
Fra : onix

Dato : 27-01-04 18:43

Hej NG !

Min bil er faktisk ret beskidt i dag har jeg set i solskinsvejret, jeg
overvejede lige efter aftensmaden at køre ud og vaske den i en vaskehal på
tanken, men kommer så lige i tvivl om nendestående;

Er det "klogt" at vaske sin bil i frostvejr ? eller bør jeg vente til det er
over 0 grader ?

Onix

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 19:05

> [...]
> tanken, men kommer så lige i tvivl om nendestående;
>
> Er det "klogt" at vaske sin bil i frostvejr ? eller bør jeg vente til det

Temperaturen er ligemeget de tørrer jo også bilen i vaskehallen og de par
dråber som måtte være skal nok fordampe (også i -5°C).

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Ulrich

Dato : 27-01-04 22:38

> er
>
> Temperaturen er ligemeget de tørrer jo også bilen i vaskehallen og de par
> dråber som måtte være skal nok fordampe (også i -5°C).

Jeg tører nu lige gummilister efter med en klud,
ellers kan man hurtig stå og se dum ud næste morgen

--
Hygge Ulrich

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-01-04 00:54

On Tue, 27 Jan 2004 19:05:07 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>er
>
>Temperaturen er ligemeget de tørrer jo også bilen i vaskehallen og de par
>dråber som måtte være skal nok fordampe (også i -5°C).

Tja, jeg har da været ude for en bil der opført esig meget sjovt efter
en tur i vaskehallen mens at det var koldt.
Flemming Jacobsen

Fra : Carsten Petersen

Dato : 28-01-04 11:23

"onix" <dhdhdhd@dhdhdhd.de> skrev i en meddelelse

> Er det "klogt" at vaske sin bil i frostvejr ? eller bør jeg vente til det
er
> over 0 grader ?

Min genbo så ikke så "klog" ud en morgen sidste vinter, da hans dørlåse var
frosset til efter vask. Da han endelig fik tøet låsene op var gummilisterne
frosset fast, men det sker naturligvis ikke når man har taget sine
forholdsregler med silikone, låseolie samt vedligeholdelse af lukkeklappen i
dørlåsen

Carsten