Citroen dele - Skovgaard?
Fra : Thom/-\\s

Dato : 26-01-04 13:16

Jeg leder efter en forhandler af Citroen dele - det hedder vist nok noget
med Skovgaard eller derhen'ad ... det ligger på Sjælland. Er der nogen der
kan hjælpe mig med at komme det lidt nærmere?

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : TG4600

Dato : 26-01-04 13:52

"Thom/-\s" <flash4it.invalid> wrote in message
> [...]
> med Skovgaard eller derhen'ad ... det ligger på Sjælland. Er der nogen der
> kan hjælpe mig med at komme det lidt nærmere?

Skovg. Olsen & Schmidt Citroën dele
Salbyvej 22
4600 Køge
Tlf.: 56 66 35 35

Fra : Thom/-\\s

Dato : 26-01-04 13:57

"TG4600" <no@where.dk> skrev i en meddelelse
> Skovg. Olsen & Schmidt Citroën dele
> Salbyvej 22
> 4600 Køge
> Tlf.: 56 66 35 35

Lige præcis! Tak for hjælpen.

Fra : Rasmus

Dato : 26-01-04 14:22

"Thom/-\s" <flash4it.invalid> wrote in message
> "TG4600" <no@where.dk> skrev i en meddelelse
>
> Lige præcis! Tak for hjælpen.

Der findes også www.ca-autodele.dk

mvh
Rasmus

Fra : Mark Sandberg

Dato : 26-01-04 17:39

"Thom/-\s" skrev i en meddelelse:

> Jeg leder efter en forhandler af Citroen dele - det hedder vist nok noget
> med Skovgaard eller derhen'ad ... det ligger på Sjælland. Er der nogen der
> kan hjælpe mig med at komme det lidt nærmere?

Måske det er dem her du tænker på:
http://www.skovgaard-schmidt.dk/citroen.html

/Mark.