Så blev der s*u handlet... :o)
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 17:40

Hej gruppe !

I forlængelse af min tidligere tråd omkring st.cars omkring 100 kkr, mener
jeg det er på sin plads at I som de første (næstefter bankmanden...) får at
vide at anstrengelserne nu har båret frugt... Den mørkeblå Xantia er solgt,
og fra på fredag står der en kæk lille nærmest
sølvmetallysegrønmedetskærafchampagnefarvet Renault Mègane RXT 1.6 st. car
2001 og skinner på p-pladsen. Jeg har gået og kredset om den i et par uger,
men havde først tid til at prøvekøre i dag (I snevejr... Hvor fedt er det ??
) - Men vi havde ikke kørt mange meter, førend der ingen tvivl var -
Den skulle det være..

Forbavsende hvor stor forskel der er på 103 hk / 1200 kilo og 107 heste /
1125 kilo...... Den er egentlig pænt kvik, så'n en bette een..

På billedet vognen man ser :
http://www.vilsen-biler.dk/bilinfo.asp?id=3741

Nu venter vi bare på at det bliver fredag..

VenHils
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 17:55

"Peter Juul" <juuls(snabela)stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> http://www.vilsen-biler.dk/bilinfo.asp?id=3741

Tillykke med potten.

Min kone har tidligere haft en magen til.

Hun var meget glad for og det tror jeg også du/I bliver.

Hr. Bjørn

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-01-04 18:06

Hej!

Peter Juul wrote:

> Nu venter vi bare på at det bliver fredag..

Kan jeg godt forstå. Tillykke herfra :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 19:20

> Den mørkeblå Xantia er solgt,
> og fra på fredag står der en kæk lille nærmest
> sølvmetallysegrønmedetskærafchampagnefarvet Renault Mègane RXT 1.6 st. car
> 2001 og skinner på p-pladsen.

Få ting kan sætte en fuldvoksen mands hjerte i brand.

En dejlig bil er den ene.

Hjertligt tillykke...!

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.89.55.129)

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 25-01-04 23:40

<Jan W Nielsen> skrev i en meddelelse
> En dejlig bil er den ene.

> /Jan W Nielsen

Jan, kan jeg ikke få dig til at kontakte mig pr. mail? Det har desværre
ikke været muligt at finde din mail via google :D

Mvh
Mandal

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-04 17:05

> Jan, kan jeg ikke få dig til at kontakte mig pr. mail? Det har desværre
> ikke været muligt at finde din mail via google :D

Prøv med jwn på vd.dk

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.89.55.129)

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 19:48

> [...]
>
> På billedet vognen man ser :
> http://www.vilsen-biler.dk/bilinfo.asp?id=3741
>
> Nu venter vi bare på at det bliver fredag..

Tillyke med handlen.

Jeg er sikker på at i bliver tilfredse med handlen, Vilsen Biler har så
absolut et godt ry her i området.
Kender flere der har handlet nyere brugt bil der flere gange, altid god
service også ved reklamationer.

Endnu en gang tillykke.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk