kombuter-spiele
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 13:08

hej alle

alle jer bilfanatikere. I burde lige se lidt på Need4speed Underground. Ikke
så ringe et spil. Især den feature hvor man kan style og tune sin bil så den
kommer til at ligne en rigtig Brian eller Mujafa slæde.

:)
..salem

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 13:13

> [...]
den
> kommer til at ligne en rigtig Brian eller Mujafa slæde.

Jeg har spillet det rigtig meget og er kommet ca. halvt gennem alle banerne
i min Focus. Men det begynder at blive rimelig umuligt at slå modstanderne
nu
Jeg kører som et sv*n og skubber modstanderne ind i de modkørende osv. men
alligevel slår de mig til sidst.
Jeg tror jeg skal have fat i nogle snydekoder da det er sådan man sidder og
bliver halv irriteret over at modstanderne er SÅ svære at slå, selv i
letteste level.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Rene´

Dato : 25-01-04 13:15

hvorfor kan man ikke få en mercedes i nfs underg????

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 14:00

"Rene´" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> hvorfor kan man ikke få en mercedes i nfs underg????

af samme grund som man ikke kan få en A3. De ved ikke hvad gode biler er ;)

..salem

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 14:01

> [...]
og
> bliver halv irriteret over at modstanderne er SÅ svære at slå, selv i

jeg er også halvvejs. det er rimeligt svært.

men det er vel muligt at gennemføre. Jeg har spillet online og det er mega
svært. jeg har endnu ikke vundet et eneste race så jeg holder mig til single
player.

..salem

Fra : Christian Hansen

Dato : 25-01-04 14:22

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> [...]
og
> bliver halv irriteret over at modstanderne er SÅ svære at slå, selv i

Sælg focus'en og køb en anden bil, gerne noget 6-benet.. jeg kørte også
focus i lang tid.. men til sidst fik jeg samme problem.. mener acura'en er
hidsig nok til at slå de andre..
Christian Hansen
http://www.nmweb.dk
http://www.taabelig-turbo-klub.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 25-01-04 22:52

On Sun, 25 Jan 2004 14:22:22 +0100, "Christian Hansen"
<celeron_oc@hotmail.com> wrote:

> [...]
>focus i lang tid.. men til sidst fik jeg samme problem.. mener acura'en er

I drag er Acura'en for sløv. Der skal man op i Mazda Rx-7 for ordentligt
at være med. er pt nået til bane 82 ud af de der 111 baner, altså den
hvor at man kører elimination, og præmien er så nye rims. Den er mere
eler mindre umulig. Med RX-7 kan jeg hvis at jeg er heldig holde mig
foran en omgang eller 2 også blievr jeg overhalet af en spasser golf
:-?.
Flemming Jacobsen

Fra : René Lønstrup

Dato : 25-01-04 23:17

Thunderbird [7100] wrote:
> [...]
> rims. Den er mere eler mindre umulig. Med RX-7 kan jeg hvis at jeg er
> heldig holde mig foran en omgang eller 2 også blievr jeg overhalet af

Det siges at en af banerne omkring starten af 80'erne skulle ha' en bug der
gør at den er næsten umulig at spille på Easy. Sættes sværhedsgraden op til
Medium eller Hard skulle det paradoksalt være nemmere.. Problemet findes
åbenbart ikke på kryds-kasse (=X-Box ;) ) versionen - eller også er jeg bare
for god ;-P Jeg lå ihvertfald ikke mærke til at nogle af banerne i det
område var specielt svære for min MX5 ;)

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-01-04 13:57

On Sun, 25 Jan 2004 23:17:16 +0100, "René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk>
wrote:

> [...]
>for god ;-P Jeg lå ihvertfald ikke mærke til at nogle af banerne i det
>område var specielt svære for min MX5 ;)

Joh tak, er i bane 82 lige nu og den er stort set krop umuligt. Jeg har
prøvet næsten alt og kører på Easy lige nu i Rx-7. Det er den bane hvor
at man skal kører på udryddelse, altså hvor at sidste mand pr omgang
ryger ud af spiller, og hvor at præmien er nye fælge til "slæden".
Uanset hvad jeg gør, så plejer en eller anden spasser Golf GTI at tage
føringen efter 1 eller 2 omgang og unaset hvad jeg gør er jeg fordømt.
Men tror bare at jeg prøver at følge dit hint, eller også må jeg ud på
nettet og fiske nogle trainere.
Flemming Jacobsen

Fra : René Lønstrup

Dato : 25-01-04 18:04

Tom wrote:
> Jeg har spillet det rigtig meget og er kommet ca. halvt gennem alle
> banerne i min Focus. Men det begynder at blive rimelig umuligt at slå
> modstanderne nu

Du kan da heller ikke køre ræs i en forhjulstrækker

Anyway - jeg har lige gennemført spillet på X-Box udelukkende med en Mazda
MX5, bortset fra eét drag-race hvor jeg brugte en Supra fordi jeg endnu ikke
havde fået en 6-trins gearkasse til Mazda'en, så den kunne ikke følge med de
andre (og smed motoren hvis den fik nitro :/ ). Med level-3 i alle upgrades
følger den uden problemer med alle de andre biler (og så er den fænomenal
til drift ;) ), eneste problem er i starten af et løb, hvor de 4-hjulstrukne
får bedre bid i vejen..

Så det er ikke umuligt at komme igennem..

> [...]
> Jeg tror jeg skal have fat i nogle snydekoder da det er sådan man
> sidder og bliver halv irriteret over at modstanderne er SÅ svære at

Jeg har ikke noget problem i at køre fra de andre, mit problem er snarere at
hver gang jeg er forrest træder Murphy's lov i kraft, så jeg kører ind i
et-eller-andet (som regel anden trafik eller bro-piller) :-/ Nogle af
banerne skal køres igennem _mange_ gange, hvilket kan være ret frustrerende,
men det kan da lade sig gøre (hvis man da ikke bliver for hidsig og smadrer
controlleren når man er kørt galt 50m før målstregen for 10'ende gang
)..

Fra : Jonas R.

Dato : 25-01-04 21:40

SNIP

Uhhhh jeg kender det godt, har lige gennemført på PC... Og det er bare som
om at man ikke kan ligge forest i særlig lang tid uden man kører galt ...
Noget andet er så den syge cathup som der er på i PC, totalt irriterende,
selvom om man kører perfekt æder computeren bare ind på en GRRRR...

Jeg var ved at gå amok over det spil nogen gange... :/

Jonas

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 25-01-04 22:58

On Sun, 25 Jan 2004 18:04:27 +0100, "René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk>
wrote:

> [...]
>havde fået en 6-trins gearkasse til Mazda'en, så den kunne ikke følge med de
>andre (og smed motoren hvis den fik nitro :/ ).

Mzdaen er desværre ikke helt så superbils agtig på PC. her hvor at jeg
er nået til har den ikke kunne være med længe. omkring bane 82 og nogle
baner tidligere der hedder det Mazda Rx-7, Acura RSX og Mitsubishi
Eclipse. Men jeg har fx også Nissan Skyline, magen til skodslæde har jeg
længe kørt i

Med level-3 i alle upgrades
>følger den uden problemer med alle de andre biler (og så er den fænomenal
>til drift ;) ),

Tja, jeg synes så Acura RSX og Mazda RX-7 er så meget bedre til drift
. Med MX-5'eren klarer jeg mig næsten kun lige igennem driftbanerne
men her nu hvor at jeg er skiftet over til RX-7 kan jeg snildt i nogle
baner høvle op til 100K points mere hjem end dem jeg kører imod.

eneste problem er i starten af et løb, hvor de 4-hjulstrukne
>får bedre bid i vejen..

Synes så ikke at jeg kan se at nogle af bilerne er særligt meget 4
hjulstrukne. Troede fx at Nissan Skyline var 4 hjulstrukket i NFSU, men
den opfører sig ellers ikke synderligt som en. Den er ikke særligt
heftig til at trække op fra start og deslige. Den eneste bil jeg pt
ordentligt har kunne lave head start i i fx drags er tadigvæk Mazda RX-7
som faktisk er den eneste bil jeg også kan vinde i uden overhovedet at
skyde med NOS.
Flemming Jacobsen

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 25-01-04 21:26

Tom wrote:

> [...]
> Jeg tror jeg skal have fat i nogle snydekoder da det er sådan man sidder og
> bliver halv irriteret over at modstanderne er SÅ svære at slå, selv i

Det er spillets realisme Tom .. byt til en ordentlig bil

/Jan

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 25-01-04 22:49

On Sun, 25 Jan 2004 13:13:29 +0100, "Tom"

> [...]
>nu
>Jeg kører som et sv*n og skubber modstanderne ind i de modkørende osv. men

Du har valgt den forkerte bil. Først så vælger man Mazda Mx5 Miata og
senere skifter man til Acura Rx-7 for så at kører i Maxza's Rx7 som
ifølge NFSU skulle have motorkarateristik der siger Wankel, men så vidt
jeg ved så har/havde RX-7 da ikke Wankel motor?.
Flemming Jacobsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-01-04 12:28

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ifølge NFSU skulle have motorkarateristik der siger Wankel, men så vidt
> jeg ved så har/havde RX-7 da ikke Wankel motor?.

Alle Mazda der hed noget med RX, var med Wankel motor.
(der stadig husker en RX2)

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-01-04 13:59

On Mon, 26 Jan 2004 12:27:38 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

>Alle Mazda der hed noget med RX, var med Wankel motor.
>(der stadig husker en RX2)

Ok, Troede bare ikke at Rx-7 som sådan var lavet med det, indtil at jeg
bankede totalt ind i en væg idet spil og landede på tomgang. damn den
RX-7 var træls at få op i omdrejninger, NOS længe leve i det tilfælde.
Flemming Jacobsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-01-04 14:55

> Ok, Troede bare ikke at Rx-7 som sådan var lavet med det, indtil at jeg
> bankede totalt ind i en væg idet spil og landede på tomgang. damn den
> RX-7 var træls at få op i omdrejninger, NOS længe leve i det tilfælde.

Som sagt alle RX er med Wankel.
Jeg mener dog at have læst noget om at RX ikke fandtes i Japan.
Der hed bilerne med Wankel motor monteret, Cosmo.

Må med skam tilstå følgende (sagt med svag stemme):
Jeg har ikke prøvet spillet......

Men en af finurlighederne ved Wankel skulle netop være at de kunne tage en
del omdrejninger.
Så jeg har lidt svært ved at se hvorfor du okke fik den op, måske en fejl i
realismen.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 26-01-04 15:37

On Mon, 26 Jan 2004 14:55:16 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:
>Men en af finurlighederne ved Wankel skulle netop være at de kunne tage en
>del omdrejninger.

Jo, men til gengæld er der vist ikke meget bundtræk?

>Så jeg har lidt svært ved at se hvorfor du okke fik den op, måske en fejl i
>realismen.

Uha, dem er der mange af :)
Spillet er udpræget arkade, desværre. Idéen er sjov nok, men realismen
(og hele "fysikken" i spillet) lader utrolig meget tilbage at ønske,
IMO.

Bare sådan en ting som at forhjulstrækkere tit har bedre afsæt fra
start end baghjulstrækkere kan jeg ikke rigtig få til at passe.

/Tommy
--
1985 Saab 9000 Turbo16
http://www.fotoarkiv.com/gallery/saab/

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-01-04 23:50

On Mon, 26 Jan 2004 15:37:00 +0100, Tommy Eriksen <tommy@modulweb.dk>
wrote:

>Jo, men til gengæld er der vist ikke meget bundtræk?

Lige netop. tag fx Mazda Rx-8 På den hlet store motor ligger maks
hestekræfter kun ca 800 RPM fra max omdrejninegr som er 9000 RPM. og som
diverse biltests har sagt, så mangler Wankel motorerne i fx Mazda
bundtræk.

> [...]
>
>Bare sådan en ting som at forhjulstrækkere tit har bedre afsæt fra
>start end baghjulstrækkere kan jeg ikke rigtig få til at passe.

Og at 4WD slet ikke fungerer ordnetligt og optimalt, endvidere kan jeg
slet ikke hidd ud af hvilke af bilerne der med 4WD og ikke er.
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-01-04 23:51

> [...]

>del omdrejninger.
>Så jeg har lidt svært ved at se hvorfor du okke fik den op, måske en fejl i

Fik den da også op, men med manglende bundtræk er det svært at få den
til at æde benzinen man smider efter den i spillet, derfor at det
fungerer godt at losse godt til NOS'en, desværre bare ikke nok.
Flemming Jacobsen

Fra : EjS

Dato : 25-01-04 16:56

> [...]
den
> kommer til at ligne en rigtig Brian eller Mujafa slæde.

Hvis jeg må tilføje et andet spil... Hvis det ikke skal være så arcade
agtigt så prøv

***Sports Car GT***

Det er et gammelt spil med halvdårlig grafik og lyd - men deres engine (dvs.
den fysiske virkelighedsgrad) er skidegod hvis man har et analogt
joystick/rat etc.

Jeg har ikke oplevet et bilspil der har så stort et gameplay (jeg har brugt
flere år med det spil). Man har mulighed for at tune alt på bilerne lige fra
gearing i bakgearet til tykkelsen af krængningstabilisatorerne, støddæmpere,
dæktype, lufttryk osv. osv.

Jeg har altid håbet på en 2'er. Men den kom aldrig :(

MVH EjS