Vejle Amt.... TomTom navigation.
Fra : :-\)

Dato : 25-01-04 12:11

Jeg ved godt at den ikke hører til her. Men.....

Nu kan man sku se de sorte pletter i trafikken i Vejle Amt på sin pda.
Hvis man har TomTom navigation.

Tjæk lige. www.112alarm.dk

Fra : Axelgaard

Dato : 25-01-04 19:46

"" <*******@net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved godt at den ikke hører til her. Men.....
> Nu kan man sku se de sorte pletter i trafikken i Vejle Amt på sin pda.
> Hvis man har TomTom navigation.

Sorte pletter, jeg er ikke helt med?

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 19:48

"Axelgaard" <axelgaardNOSPAMPLZ@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sorte pletter, jeg er ikke helt med?

Han mener nok pixelfejl på hans PDA...

Hr. Bjørn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-01-04 12:00

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Axelgaard" <axelgaardNOSPAMPLZ@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Han mener nok pixelfejl på hans PDA...

Han mener tilsyneladende at TomTom nu kan vise 'seværdigheder'.
Af disse kan med løs hånd nævnes, McDonalds og særlig farlige steder.
Nu må gruppen ikke tænke at jeg sammenligner disse 2, for det gør jeg ikke.
Det var bare dem jeg fik øje på når jeg fulgte 's link.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : BJ Denmark

Dato : 26-01-04 14:16

wrote:

> Tjæk lige. www.112alarm.dk

Den direkte vej, uden frames:

http://www.112alarm.dk/pda.htm

--
BJ

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.