Tankstations lynkobling
Fra : Paw Jensen

Dato : 24-01-04 17:50

Hej Alle.

Jeg er i gang med et "projekt", hvor jeg skal bruge nogle selvlukkende luft
lynkoblinger.
Her kom jeg til at tænke på dem der sidder på de transportable luftdimser på
tankstationerne.
Hvor dælen kan man købe disse koblinger ??

På forhånd tak.

Paw

Fra : Søren Christensen

Dato : 24-01-04 18:02

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> tankstationerne.
> Hvor dælen kan man købe disse koblinger ??

Hvis du tænker på de alm lynkoblinger som selv lukker når du tager emnet fra
så kan de
nok fåes i ethvert byggemarked incl harald nyborg osv osv...

Venligst

Fra : Paw Jensen

Dato : 24-01-04 22:51

> Hvis du tænker på de alm lynkoblinger som selv lukker når du tager emnet
fra
> så kan de
> nok fåes i ethvert byggemarked incl harald nyborg osv osv...

Nej, det er ikke dem.
Det er dem, hvor man bare løfter "dunken" af, uden at udløse omløberen....

Paw

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-01-04 14:02

> fra
>
> Nej, det er ikke dem.
> Det er dem, hvor man bare løfter "dunken" af, uden at udløse omløberen....

Jeg tror jeg ville køre ind på den nærmeste tank og se hvem der fremstiller
de dunke.
Ellers kunne jeg formode at feks. Würth kunne have den slags i deres
sortiment.

Bare 2 løse fra hoften, håber du kommer videre.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC