valg af facademaling
Fra : pv

Dato : 22-04-01 22:17

Vi skal have malet vores pudsede hus udvendig, men er meget i tvivl om,
hvilken maling vi skal vælge. Vores valg står mellem en cementmaling, fx
Skalcem og en meget dyrere silikatmaling.

Vi vil godt ofre flere kroner, hvis vi ikke skal male igen nær så tit,- men
er meget i tvivl om det kan betale sig at ofre den dyre maling. Er der nogen
i gruppen, som har gjort sig nogle erfaringer?

mvh

Peter

Fra : Brian

Dato : 23-04-01 13:10

Hej Peter.

Jeg har malet med skalcem og har fået et rigtig godt resultat, jeg synes det
var nemt at male med og det har nu siddet et år og sidder stadig lige godt,
intet er skallet eller misfarvet. Jeg har ikke prøvet det andet produkt du
omtaler.

God arbejdslyst.

mvh. Brian.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 23-04-01 14:51

Det bedste du kan bruge er selikat maling det holder maget længer end
cementpulver maling samt at giver en smuk helmat over flade der holder i
mange år jeg har set fasader der er 20 år gamle og stadig ser pæne ud

Henrik