Ford fiesta 1,3 årgang 2000
Fra : Benjamin Skov Rasmus~

Dato : 23-01-04 15:30

Hej allesammen.
Jeg er ved at finde en god bil til en af mine bekendte. Han køre ca. 25000 km om
året, og vil gerne have en lille smart bil.
Så var det jeg faldt over en Ford Fiesta fra 2000 med 88000 km. på bagen til 75000
kr. men da jeg ikke ved ret meget om ford vil jeg gerne hører jeres mening om
Fiesta.
Er den holdbar?
Hvordan er værdi tabet?

Med venlig hilsen samt en god Weekend

Benjamin Skov Rasmussen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.62.155.41)

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 17:59

> Jeg er ved at finde en god bil til en af mine bekendte. Han køre ca. 25000
km om
> året, og vil gerne have en lille smart bil.

Fiesta er jo et rimelig gammelt modelmærke så børnefejl vil jeg formode er
afluset.
Har selv haft en fra 79' som jeg var meget godt tilfreds med, men det var jo
også en helt anden end den I har kig på

> [...]
til 75000
> kr. men da jeg ikke ved ret meget om ford vil jeg gerne hører jeres mening

Jeg tror ikke der findes nogen bil som ikke går i stykker
så.......værkstedsbesøg skal der nok komme uanset hvad.
Jeg ville ikke være bange for at købe en fiesta igen da det virker som en
ganske rimelig bil som er dejlig let at reparere.

Den kan du selv finde ved at kigge i www.bilbasen.dk

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Olesen

Dato : 23-01-04 19:40

> Fiesta er jo et rimelig gammelt modelmærke så børnefejl vil jeg formode er
> afluset.

Vil mene, navnet nok er gammelt, men selve bilen
kan meget vel være lavet om mange gange siden 1979...
Så måske der er muteret nogle nye børnesygdomme..

-sådan i teorien.