Benzinregnskab
Fra : S?ren Nielsen

Dato : 23-01-04 14:11

Hej

Er der ikke nogen der ved hvor jeg kan få noget
excel/access/et-eller-andet til at beregne benzinforbrug og anden
økonomi vedr. det at have bil?

Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 23-01-04 14:19

"S?ren Nielsen" <soren@oik.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der ikke nogen der ved hvor jeg kan få noget
> excel/access/et-eller-andet til at beregne benzinforbrug og anden
> økonomi vedr. det at have bil?

Skulle da ikke være vildere svært at klaske op i et regneark

Elbarto

Fra : Thom/-\\s

Dato : 23-01-04 14:26

"S?ren Nielsen" <soren@oik.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke nogen der ved hvor jeg kan få noget
> excel/access/et-eller-andet til at beregne benzinforbrug og anden
> økonomi vedr. det at have bil?

Jeg bruger denne: http://www.kmregnskab.dk/ så slipper jeg for selv at bøvle
med det

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 18:00

> Er der ikke nogen der ved hvor jeg kan få noget
> excel/access/et-eller-andet til at beregne benzinforbrug og anden
> økonomi vedr. det at have bil?

Mener da at SAAB klubben havde programmet "Min bil" liggende på deres
hjemmeside til fri download.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Henrik B.

Dato : 25-01-04 23:21

Tom wrote:
:: Mener da at SAAB klubben havde programmet "Min bil" liggende på deres
:: hjemmeside til fri download.

Ikke Saab Klubben - men MIG. )

Hér:
http://www.saabklub.dk/minbil/

M.v.h.

Fra : GiWeo

Dato : 23-01-04 18:01

Mail

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 00:56

Jeg skal i forbindelse med kørsel i arbejdstiden, skrive kørebog, findes der
noget online eller til download der kan bruges, eller skal jeg selv i gang i
excel?

Dannie