Alfa forhandler/værksted i Malmø?
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 23-01-04 10:09

Hej!

Ved du om der findes en Alfa forhandler/et værksted i Malmø.

Jeg skal snart have serviceret min 156 og vil finde ud af om det kan betale
sig at få lavet det hinsidans

...hygge!
...Jan

Fra : Mogens...

Dato : 23-01-04 17:07

On Fri, 23 Jan 2004 10:09:02 +0100, "Jan Højsgaard Poulsen"
<FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> wrote:

>Ved du om der findes en Alfa forhandler/et værksted i Malmø.
>Jeg skal snart have serviceret min 156 og vil finde ud af om det kan betale
>sig at få lavet det hinsidans

Jeg har lige bestilt tid ude ved Anders (Car Centre, Amager).
Han er en flink mand og har et godt værksted.

/Mogens

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 24-01-04 10:07

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 23 Jan 2004 10:09:02 +0100, "Jan Højsgaard Poulsen"
> <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> wrote:
<klip>
> Jeg har lige bestilt tid ude ved Anders (Car Centre, Amager).
> Han er en flink mand og har et godt værksted.
> /Mogens
<klip>

Tid til hvad. Et service? KM? Har du fået oplyst en cirka pris?

...hygge!
...Jan

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-04 10:15

On Sat, 24 Jan 2004 10:07:17 +0100, "Jan Højsgaard Poulsen"
<FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> wrote:

>Tid til hvad. Et service? KM?

Nope - jeg skal ha' skiftet øverste kølevandslange, termostat samt
"kilerem" på min '95 Alfa 164 Q4, der har rullet 64.000 km

>Har du fået oplyst en cirka pris?

Næh, det spørger jeg aldrig om. Jeg får mine service udført i regning
ift. timer, idet jeg er bedst tjent med det. Fast pris er ødelæggende.

/Mogens

Fra : Allan Klausen

Dato : 23-01-04 22:04

Den svenske alfa romeo klub har bedømt Malmø´s alfaværksted som temmeligt
dårligt. Jeg er selv blevet serviceret hos Car Centre på Amager og de yder
en rigtig god og ærlig service. I forhold til de øvrige autoriserede er
prisen også lavere.

Hilsen Allan

"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:4010e4b0$0$30067$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 24-01-04 10:06

"Allan Klausen" <helodriverRemoveThiS@gadbjergnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en rigtig god og ærlig service. I forhold til de øvrige autoriserede er

<klip>

Amager.. det var nu ikke helt det jeg mente med 'hinsidans'.
Jeg skulle bare bruge en adresse i Malmø, evt. en webside. Link?

Car Centre er vel ikke et Alfa autoriseret værksted? Min Alfa har jo stadig
garanti.

Har du fået foretaget service der og hvad var prisen?

...hygge!
...Jan

Fra : Mogens...

Dato : 28-01-04 22:45

On Fri, 23 Jan 2004 10:09:02 +0100, "Jan Højsgaard Poulsen"
<FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> wrote:

>Ved du om der findes en Alfa forhandler/et værksted i Malmø.

Du fandt det selv, ser jeg andet steds... :)
(www.cuoresportivo.dk/index.php)

/Mogens