OT: Foreningen dkfritidbil
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-01-04 09:37

Jeg har netop sendt en mail ud til alle medlemmer.

Hvis du mener du er medlem, og ikke har modtaget en mail, så er du nok
blandt dem, som enten har glemt at give foreningen en brugbar mailadresse,
skiftet mail eller din mail boks er fyldt.

De medlemmer, som ikke har modtaget nogen mail, vil blive gjort inaktive og
siden slettet, da det er en betingelse at man har en gyldig e-mail, da det
er denne vej alt kommunikation foregår.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-01-04 09:51

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> [...]
> blandt dem, som enten har glemt at give foreningen en brugbar mailadresse,
> skiftet mail eller din mail boks er fyldt.

Ahem, ifølge medlemsliste står min add rigtigt (mig kanelsnegl jyde dot dk)
rigtigt nok - postkassen modtager fint anden post - men mailen er udeblevet
:)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-01-04 09:53

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse
> Ahem, ifølge medlemsliste står min add rigtigt (mig kanelsnegl jyde dot
dk)
> rigtigt nok - postkassen modtager fint anden post - men mailen er
udeblevet

Den er sendt. og jeg har ikke fået nogen fejl på den....

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-01-04 10:09

> [...]
> dk)
> udeblevet
>

> Den er sendt. og jeg har ikke fået nogen fejl på den....

<dummeslag.avi>
Det var lige Spamnet der mente at det var spam istedet - fejl 40 fra min
side
Jeg beklager..

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-01-04 10:17

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse
> <dummeslag.avi>

HÅRDERE

> Det var lige Spamnet der mente at det var spam istedet - fejl 40 fra min
> side

Sådan kan det jo gå,...

> Jeg beklager..

Det er helt ok...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-01-04 10:03

Dennis Pedersen wrote:
> Ahem, ifølge medlemsliste står min add rigtigt (mig kanelsnegl jyde dot dk)

'kanelsnegl'!!

Jeg tillader mig herfremdeles at bruge dette festlige udtryk med
henblik på at få det lobbyet ind i den næste Nu-danske ordbog i stedet
for det kedelige 'snabel-a'.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-01-04 10:48

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message

> 'kanelsnegl'!!
>
> Jeg tillader mig herfremdeles at bruge dette festlige udtryk med
> henblik på at få det lobbyet ind i den næste Nu-danske ordbog i stedet
> for det kedelige 'snabel-a'.

Det hedder da aberøv ?!?

vh
Torben

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-01-04 11:00

Torben Scheel wrote:
> "Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message

> dk)

> Det hedder da aberøv ?!?

Den er osse ny, omend knapt så charmerende. Abehale bruger de ovre
nordøstpå.

Fra : Babba-Papa

Dato : 23-01-04 21:09

Der var engang en bruger ved navn "Torben Scheel"
<torben_scheel@hotmail.com> der skrev:

>"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message
>dk)

>Det hedder da aberøv ?!?

Jeg mener at det hedder "hundelort".
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Fra : Peter Weis

Dato : 23-01-04 21:50

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote:

> Jeg tillader mig herfremdeles at bruge dette festlige udtryk med

Er "kanelbulla" ikke et almindeligt svenske udtryk for snabel-a'et?
Se evt: http://hem.passagen.se/monica.art/hemmet/skrivrummet/snabela.htm.

mvh
Peter

Fra : TGD

Dato : 23-01-04 11:53

meddelelse news:buqmkv$d3s$1@sunsite.dk...

<KLIP>

> [...]
og
> siden slettet, da det er en betingelse at man har en gyldig e-mail, da det

KAn desvær´re ikke svare på mails på den oplyste adresse, men det bliver
løst forhåbentligt snart...

Så hvis du kan undgå en sletning er den i vinkel.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-01-04 20:53

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
> Så hvis du kan undgå en sletning er den i vinkel.

Ok.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-01-04 20:41

> [...]
og
> siden slettet, da det er en betingelse at man har en gyldig e-mail, da det

Ifølge mail, så er jeg medlem.
Ifølge listen så er jeg ikke medlem.
Jeg foretrækker at tro på mailen

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-01-04 20:55

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ifølge mail, så er jeg medlem.
> Ifølge listen så er jeg ikke medlem.
> Jeg foretrækker at tro på mailen

I følge min database er du medlem.

Jeg fortrækker at tro på databasen...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 00:58

> [...]
og
> siden slettet, da det er en betingelse at man har en gyldig e-mail, da det
Hej morten,

Jeg har ikke fået nogen mail, og jeg har da givet en brugbar mailadresse,
som ikke er skiftet.

Dannie Jensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-01-04 12:41

"DJ" <vm6632[a]get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke fået nogen mail, og jeg har da givet en brugbar mailadresse,
> som ikke er skiftet.

Jeg har en mail, som ligner en der virker...

Det kan ske, at et SPAM filter har taget den...

Men du er medlem, og jeg har ikke fået nogen fejl på mailen..

--
Mvh. Morten Fruergaard