OT: En glædelig nyhed :-)
Fra : Brian Sørup

Dato : 22-01-04 23:48

Hej Rødder og Rødd'inder

I morges kl. 7.29 kom der endnu et medlem i vores lille (?) familie : en
dreng på 51cm og 3080gram.
Jeg ville bare lige dele glæden med resten af *kaffeklubbens*
skribenter.
))
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-04 23:57

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> I morges kl. 7.29 kom der endnu et medlem i vores lille (?) familie :
en
> dreng på 51cm og 3080gram.

Hjertelig Tillykke med mangfoldiggørelsen...

Hr. Bjørn

Fra : Thomas Krath

Dato : 22-01-04 23:58

> [...]
> dreng på 51cm og 3080gram.
> Jeg ville bare lige dele glæden med resten af *kaffeklubbens*

Et KÆMPE tillykke her fra Nordsjælland! )

.... så var det derfor du skulle ha sådan en kæææmpe bil :)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Peter Weis

Dato : 23-01-04 06:58

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Et KÆMPE tillykke her fra Nordsjælland! )

Make it two ...

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-04 23:59

> [...]
> dreng på 51cm og 3080gram.
> Jeg ville bare lige dele glæden med resten af *kaffeklubbens*

Tillykke !!
Sad lige og tænkte at så skal du vel ud og finde en stationsvogn, men
opdager så er det har du allerede
hehe og min søn var 60 cm og 4250 gram da han blev født......i dag er han
den mindste i sin klasse.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Fam. Olsen

Dato : 23-01-04 00:03

> [...]
> dreng på 51cm og 3080gram.
> Jeg ville bare lige dele glæden med resten af *kaffeklubbens*

Tillykke med ham. Så skal du vel på shopping og købe en racerbane. :)

MVH Niels

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-01-04 00:14

Hej!

"Brian Sørup" wrote:

> I morges kl. 7.29 kom der endnu et medlem i vores lille (?) familie : en
> dreng på 51cm og 3080gram.

TILLYKKE! :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-01-04 05:28

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> TILLYKKE! :)

Også herfra....

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-01-04 07:59

Brian Sørup wrote:
> [...]
> en dreng på 51cm og 3080gram.
> Jeg ville bare lige dele glæden med resten af *kaffeklubbens*

Jamen tillykke tillykke herfra, så skal du snart have en større bil igen

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 08:17

> [...]
> dreng på 51cm og 3080gram.
> Jeg ville bare lige dele glæden med resten af *kaffeklubbens*

Tillykke med mini-Brian'en

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A 2,5i V6 24v CDX Sedan '94

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 23-01-04 08:24

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> wrote in message news:<bupju9$kgrhe$1@ID-149180.news.uni-berlin.de>...
> Hej Rødder og Rødd'inder
>
> I morges kl. 7.29 kom der endnu et medlem i vores lille (?) familie : en
> dreng på 51cm og 3080gram.

Tillykke! Og nu er der 17 år og 363 dage til at han skal låne fars bil

Ebbe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-01-04 08:32

> [...]
> dreng på 51cm og 3080gram.
> Jeg ville bare lige dele glæden med resten af *kaffeklubbens*

Tillykke

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 23-01-04 08:57

> [...]
> dreng på 51cm og 3080gram.
> Jeg ville bare lige dele glæden med resten af *kaffeklubbens*

Osse tillykke her fra Als ! - og så endda en model med synlig knastaksel

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-01-04 09:35

Andreas M. Hansen wrote:
> "Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> wrote in message

> Osse tillykke her fra Als ! - og så endda en model med synlig knastaksel

Det må da være en krumtap ;)

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : John Sahl

Dato : 23-01-04 09:06

Brian Sørup wrote:
> I morges kl. 7.29 kom der endnu et medlem i vores lille (?) familie :
> en dreng på 51cm og 3080gram.

Tillykke, det er en fantastisk fornemmelse med sådan
et lille nyt menneske

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 23-01-04 09:21

[snip]
> Jeg ville bare lige dele glæden med resten af *kaffeklubbens*
> skribenter.
> ))

Tillykke med ham - men nu ikke noget med at lade ham skifte olien på
Scorpio'en, bare fordi han har nemmere ved at komme til bundproppen. Det må
vente til sommer

Mvh
Michael

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-01-04 20:58

> [...]
> dreng på 51cm og 3080gram.
> Jeg ville bare lige dele glæden med resten af *kaffeklubbens*

Hjertelig tillykke med den lille ny.
Husk at nyde ham, mens du kan (sagde ham med en på 1½

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-01-04 12:16

"Brian Sørup" wrote:

> I morges kl. 7.29 kom der endnu et medlem i vores lille (?) familie : en
> dreng på 51cm og 3080gram.

Tillykke med ham.. Hvordan var det, du har allerede en datter der
ikke måtte hedde Holley, right?? Hvad skal knægten så ikke hedde??
Crane som knastakslerne, Jacobs som tændingsystemerne eller Mickey
som Mickey Thompson dækkene??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Brian Sørup

Dato : 26-01-04 09:55

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke måtte hedde Holley, right?? Hvad skal knægten så ikke hedde??
> Crane som knastakslerne, Jacobs som tændingsystemerne eller Mickey

Han skal iihvertfald *ikke* hedde Thomas....

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 26-01-04 12:01

"Brian Sørup" wrote:

> Han skal iihvertfald *ikke* hedde Thomas....

Det kan ellers sagtens anbefales..

--
Hygge..
Thomas