Montering af kaleche, hvor ?
Fra : S.Jensen

Dato : 22-01-04 18:36

Er der nogen der kender en saddelmager eller lign. på sjælland (helst nord)
der kan montere kaleche på min gamle golf 1 cabrio ?

Er der evt firmaer der også sælger kalecher ? jeg har fundet et firma i
tyskland www.verdeck-express.de der sælger online...

På forhånd tak!

/Søren

Fra : Mikael L

Dato : 22-01-04 22:23

"S.Jensen" <jensensoren@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender en saddelmager eller lign. på sjælland (helst
nord)
> der kan montere kaleche på min gamle golf 1 cabrio ?

http://www.imsadelmager.dk/ Han laver et godt stykke arbejde. Vi brugte ham
på min tidligere arbejdsplads.

Mikael

Fra : Michael Werge

Dato : 22-01-04 23:10

Hejsa

Jeg har også set nogle cabrioleter ude ved ham her:

http://www.mjautosadelmager.dk

VH Michael

Fra : Heine Hansen

Dato : 23-01-04 17:25

Jeg fik i sin tid monteret kaleche på min Ford Mustang hos autosadelmageren
i Holbæk. Kanon stykke arbejde !!!! Kan absolut anbefales. Det kostede
iøvrigt 3000,- (Kalechen havde jeg selv med !!!)

--
Mvh / Regards
Heine Hansen - Denmark

"IF size really matters - Drive a Cadillac !"