Er der nogen der impotere biler?
Fra : Ib N.

Dato : 22-01-04 16:39

Hej.
Er der nogen der impotere biler til kunden, hvor kunden har udset sig en
bil, og så bliver alt papirarbejdet og transport klaret for en?
Jeg sidder og overvejer at importere en bil fra Tyskland, og så sad jeg og
læste på http://bilimport.tkrath.dk/, men jeg kan slet ikke overskue alt det
man skal gøre, og så ville det være lidt nemmere, hvis man kunne få en anden
til det, er der nogen der kender noget til det?

Ib Nielsen

Ved henvendelse på e-mail bedes du fjerne de 2 '_' i e-mail adressen

Fra : Peter G C

Dato : 22-01-04 17:08

"Ib N." <i_b_n@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Er der nogen der impotere biler til kunden, hvor kunden har udset sig en
> bil, og så bliver alt papirarbejdet og transport klaret for en?

Måske http://www.transpotech.dk/ ?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-04 23:04

On Thu, 22 Jan 2004 17:08:13 +0100, "Peter G C"
<pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Måske http://www.transpotech.dk/ ?

Jep, korrekt - jeg udfører jobbet.

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-04 23:11

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jep, korrekt - jeg udfører jobbet.

Har du ikke fået min direkte mail..?

Hr. Bjørn

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-04 23:22

On Thu, 22 Jan 2004 23:10:52 +0100, "Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT
-post.tele.dk> wrote:

>Har du ikke fået min direkte mail..?

Jow, jow - og du har fået et par svar :)

/Mogens

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-01-04 08:48

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Jep, korrekt - jeg udfører jobbet.

Er der sådan en 'forventet' pris på sådan et stunt hvis man nu har udset sig
en bil ved en nabo i syd?

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Mogens...

Dato : 23-01-04 16:11

On Fri, 23 Jan 2004 08:48:29 +0100, "Dennis Pedersen"
<usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote:

>Er der sådan en 'forventet' pris på sådan et stunt, hvis man nu har udset sig
>en bil ved en nabo i syd?

Du kan sende mig en mail, så kan vi kommunikere om det.

/Mogens

Fra : hamselv

Dato : 22-01-04 22:31

Det kan vi klare

--
VH
Flemming

Fra : SB

Dato : 23-01-04 02:11

"hamselv" <FJERN_hamselv1@t-online.de> skrev i en meddelelse
> Det kan vi klare
>
> --
> VH
> Flemming
> www.kvik-rep.com

En sjov hjemmeside i har, der er ingen adresse på hvor firmaet ligger
Jo ikke helt ligegyldigt om man skal over en bro eller 2 for at få rettet en
lille bule ud i sin campinvogn

Søren

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-01-04 08:47

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> wrote in message

> [...]
>
> En sjov hjemmeside i har, der er ingen adresse på hvor firmaet ligger
> Jo ikke helt ligegyldigt om man skal over en bro eller 2 for at få rettet

Hvis du kigger i titlen på hjemmesiden står der Flensborg :)

Fra : hamselv

Dato : 23-01-04 10:33

Vi er beliggende i flensburg lige ved grænsen
1/3 -2004 åbner vi en dansk afd med bilsalg
autolakering , værksted samt udstyrsbutik
hvor det som privat er muligt at handle til tysk moms16%

mere kommer senere

--
VH
Flemming