Eftermontere fjernbetjening til centrallås~
Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-01-04 13:39

Jeg er den lykkelige ejer at et styks Galant '91 med dertilhørende
centrallås.
Den centrallås kunne jeg egentlig godt tænke mig at få fjernbetjent, men
findes der nogle små kits til den slags?
Det er vel i praksis bare en lille fjernbetjent motor der kan få en pind
til at køre op og ned. Men jeg synes ikke jeg kan finde noget andet end
komplette sæt til biler uden centrallås.

Det er måske til at lave selv, men hvis man, som jeg, ikke lige er
uddannet elektronikingeniør tror jeg ikke lige det er så aktuelt :-/

/Robert

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-01-04 14:09

Robert Eriksen (roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk) skrev følgende:
> [...]
> pind til at køre op og ned. Men jeg synes ikke jeg kan finde noget
> andet end komplette sæt til biler uden centrallås.

http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=007-001-00317490

Måske noget i den retning?

- Martin

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-01-04 15:00

Martin Petersen wrote:

> http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=007-001-00317490
>
> Måske noget i den retning?

Det ser faktisk ganske rigtigt ud, hvis ledningerne passer til dem der
gemmer sig bag dørbeklædningen

Mange tak

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-01-04 15:08

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Det ser faktisk ganske rigtigt ud, hvis ledningerne passer til dem der
> gemmer sig bag dørbeklædningen

Det plejer det at gøre...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : ham

Dato : 22-01-04 16:19

> [...]
>
> Det er måske til at lave selv, men hvis man, som jeg, ikke lige er
> uddannet elektronikingeniør tror jeg ikke lige det er så aktuelt :-/

du kan se her hvad farve ledningerne har og hvor de kan findes i bilen, du
skal ikke have dørbeklædningen af.
http://asmarketing.dk/pdf/Centrall%e5s%20Guide.pdf