Er der nogen der kender C'etait un rendezv~
Fra : Thom/-\\s

Dato : 22-01-04 12:30

Jeg har en ven der har hørt om et filmklip der går under navnet: C'etait un
rendezvous - han har spurgt om jeg kunne finde det til ham på nettet et
sted.
Det skulle efter sigende være en bil der kører igennem Paris i stil med ham
på motorcyklen.
Jeg har efterlyst det i dk.binaer.motor, men der har ikke været noget repons
på det. Er der nogen her der kan hjælpe?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Karsten Andersen

Dato : 22-01-04 13:02

Thu, 22 Jan 2004 12:30:10 +0100, skrev "Thom/-\\s"
<flash4it.invalid>, på 15 linier, i
<400fb441$0$27410$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

Måske denne?

Emule/edonkey link

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Thom/-\\s

Dato : 22-01-04 13:40

"Karsten Andersen" <karsten@fjern.mig.jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Måske denne?
rendezvous.avi|64286720|6d37a7a1b71da83d8f44bbecf857850e|">C'etait un
rendezvous.avi</a>
> Emule/edonkey link

Kigger lige ... takker for linket

Fra : John fra Ejstrupholm~

Dato : 22-01-04 23:16

"Thom/-\s" <flash4it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
repons
> på det. Er der nogen her der kan hjælpe?

en søgning gav mig disse 4 links :

www.rendezvousdvd.com

www.prism.gatech.edu/~tmiller/movies/rendezvous.html

www.bentleypublishers.com/gallery.htm?code=h706&subject=38&seqnum=5

www.bentleypublishers.com/gallery.htm?code=h706&subject=38&seqnum=6

--
Med venlig hilsen :
John fra Ejstrupholm.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-01-04 13:29

Thom/-\s wrote:
> [...]
> Jeg har efterlyst det i dk.binaer.motor, men der har ikke været noget
> repons på det. Er der nogen her der kan hjælpe?

Du kan hente den her:
ftp://danish.carftp.com/pub/Video_clips/Getaway Paris II- [sweDivX].avi

Per
www.perbeer.ninja.dk