Værste bilist
Fra : Olesen

Dato : 21-01-04 22:53

http://tv.tv2.dk/detsker/?id=6629

Måske 'a must see' for visse af gruppens læsere ? *S*

Fra : Soren Kuula

Dato : 21-01-04 23:06

Olesen wrote:
> http://tv.tv2.dk/detsker/?id=6629
>
> Måske 'a must see' for visse af gruppens læsere ? *S*

Med Henriette G^GHonore !!!

Hun er ikke selv for god til det der med at køre. Hun var godt i gang
med at køre mig (på cykel) med engang, vil Silvan i Århus.

Hun havde også travlt med at reklamere for sin mobil og blive filmet til
"udfordring" samtidigt.

Hmm.

MVH
Søren
--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-01-04 23:08

> http://tv.tv2.dk/detsker/?id=6629
>
> Måske 'a must see' for visse af gruppens læsere ? *S*

Please, ikke lave reklame for den udsendelse.
Jeg bliver bare afsløret.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Martin Sand.

Dato : 21-01-04 23:08

Olesen wrote:
> http://tv.tv2.dk/detsker/?id=6629
> Måske 'a must see' for visse af gruppens læsere ? *S*

Og hvilken dato vises programmet?

MVH Martin

Fra : Aslan

Dato : 22-01-04 01:55

Martin Sand. wrote:
> Og hvilken dato vises programmet?

Som skrevet i højre side ca. ved bunden af artiklen 3. februar

Aslan

Fra : Martin Sand.

Dato : 22-01-04 19:38

Aslan wrote:
> Som skrevet i højre side ca. ved bunden af artiklen 3. februar

Nåh... ja det fremgår jo tydeligt - endda med klokkeslet og alting! Som det
jo hører sig til på en tv-sattion.... ehm eller noget....

MVH
Martin

Fra : Klaus G.

Dato : 21-01-04 23:12

> http://tv.tv2.dk/detsker/?id=6629
>
> Måske 'a must see' for visse af gruppens læsere ? *S*

Nu håber jeg sq ikke de bare laver grin med det. En af mine kammeraters
venner blev påkørt af en person som sikkert nemt kan være med i dette
program. En kvinde som tidligere(læs: flere gange) har været på randen til
at miste pappet fordi hun simpelthen har smadret så utrolig mange biler. Hun
skulle så overhale en lastbil, og så ikke at der faktisk kom modkørende,
hvilket resulterede i at hun kørte frontalt ind i omtalte ven, hvilket
resulterede i at han er blevet en hjerneskadet grønsag.

Så jeg håber absolut ikke de gør grin med sådan en alvorlig sag. For det er
jo trods alt lovligt for en person som faktisk ikke kan køre bil, at trille
rundt i en 3.5T tung varevogn, med trailer efter. Men på den anden side, som
16årig må man køre et 30Tons tungs traktor vogntog, eller hvad sådan en
satan nu render op på i vægt.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-01-04 01:58

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev

> Men på den anden side, som
> 16årig må man køre et 30Tons tungs traktor vogntog, eller hvad sådan
en
> satan nu render op på i vægt.

44Tons SVJH

Mvh.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 22-01-04 05:51

<snip>
> [...]
som
> 16årig må man køre et 30Tons tungs traktor vogntog, eller hvad sådan en

Ja, men med 30-40 km/t.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-01-04 09:12

"Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> wrote in message
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> <snip>
> er
> trille
> som
> >

> Ja, men med 30-40 km/t.

Det er man nok ligeglad med når man er under hjulet.

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 23:15

> http://tv.tv2.dk/detsker/?id=6629
>
> Måske 'a must see' for visse af gruppens læsere ? *S*

Jaaa det vil jeg gerne se ))
Hmmm "kender" en som kunne være kandidat til at deltage.
Første år med kørekort og ødelægger 3 stk konfangere, derefter kører ud
foran en cyklist, laver talrige buler i firmabilen og som kronen på værket
total smadrer sin bil i tyskland (alt på ca 2 år) :o/

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-04 05:56

On Wed, 21 Jan 2004 23:15:14 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Hmmm "kender" en som kunne være kandidat til at deltage.

Fru Christensen?

/Mogens

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-01-04 10:47

On Thu, 22 Jan 2004 05:55:30 +0100, Mogens...
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Fru Christensen?

Den med kofangerne, JA, den har Fru Christensen lavet.

Fly Christensen

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-04 12:14

> Den med kofangerne, JA, den har Fru Christensen lavet.
>
> Fly Christensen

I er begge gode til at skyde Jer ind

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 23-01-04 11:22

On Thu, 22 Jan 2004 12:13:52 +0100, "Tom"

>I er begge gode til at skyde Jer ind

Nu hedder begge vore koner jo Fru Christensen Gad vide om det ligger
til navnet?!? Min mor har også engang smadret en kofanger på en Granada
ved at bakke ind i en BMW.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Peter G C

Dato : 23-01-04 12:06

[klip]

> Nu hedder begge vore koner jo Fru Christensen Gad vide om det ligger
> til navnet?!?

Det gør det næppe - både min viv og jeg er elitebilister :-=

- mit eget stunt i en firmavogn tæller vist ikke med.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 17:46

> Det gør det næppe - både min viv og jeg er elitebilister :-=

hehe jeg kender en som ALLLDRIG bliver elitebillist
(og som heller ikke skal låne mondeo'en)

> - mit eget stunt i en firmavogn tæller vist ikke med.

gør mine bilka-buler heller ikke

Fra : Henrik B.

Dato : 27-01-04 12:25

Tom wrote:
::: http://tv.tv2.dk/detsker/?id=6629
:::
::: Måske 'a must see' for visse af gruppens læsere ? *S*
::
[...]

Skræmmende er sgu, når den type kvindelig bilist kommer bag rattet på en
lastbil. Vi har desværre et eksempel hér i byen.

M.v.h.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-01-04 13:36

Olesen wrote:

> http://tv.tv2.dk/detsker/?id=6629
>
> Måske 'a must see' for visse af gruppens læsere ? *S*

"Det er tre dommere – racerkøreren Jason Watt, Jesper Sølund fra Rådet
for Større Færdselssikkerhed og psykologen Mette Møller, der arbejder
med trafikforskning på Danmarks Tekniske Universitet"

Kunne nu være sjovere hvis de medvirkendes kørelærere og motorsagkyndige
også var med.

Fra : N/A

Dato : 23-01-04 11:24

Fra : Fly Christensen

Dato : 23-01-04 11:24

On Thu, 22 Jan 2004 14:30:45 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Her er en kandidat til første præmien
>http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=398453

Politiet formoder, at færdselsuheldet skyldes sygdom - enten et
epileptisk anfald eller problemer med hjertet.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-01-04 12:08

Fly Christensen wrote:

> Politiet formoder, at færdselsuheldet skyldes sygdom - enten et
> epileptisk anfald eller problemer med hjertet.

Jeps, jeg har godt set det, så derfor er det ikke en "Værste billist"
kandidat alligevel.
Sorry, men jeg var en tand for hurtig.

Per
www.perbeer.ninja.dk