Foreste nummerplade er røget af...
Fra : Ding-Dong

Dato : 21-01-04 21:11

Hej med jer.

Som topic siger....
Jeg har så hørt et rygte om at man kan køre på motorkontor eller synshal og
hente de skruer jeg skal bruge.
Er det korrekt?
Hvis nej hvor ellers?
Med venlig hilsen

Dennis

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-01-04 21:17

"Ding-Dong" <PIP@PIP.PIP> skrev :

>Hej med jer.

>Som topic siger....

Så sæt den fast igen - hvilken type skruer/møtrikker er ligemeget

>Jeg har så hørt et rygte om at man kan køre på motorkontor eller synshal og
>hente de skruer jeg skal bruge.
>Er det korrekt?

Rygter, rygter ......

>Hvis nej hvor ellers?

Hvor ellers hvad ?

Fra : Mogens...

Dato : 21-01-04 21:19

On Wed, 21 Jan 2004 21:17:11 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Rygter, rygter ......

Gu' ka' man så :)
(motorkontoret)

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-01-04 21:26

Mogens... <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Gu' ka' man så :)
>(motorkontoret)

Ja - gu' kan man køre på motorkontoret, og stikke næven ned i kasserne
med skruer - men de passer sgu' ikke til alle biler .....

(Jeg gad eddermuggeme ikke køre 25 km efter et par skruer ......)

Fra : Mogens...

Dato : 21-01-04 21:30

On Wed, 21 Jan 2004 21:26:11 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Ja - gu' kan man køre på motorkontoret, og stikke næven ned i kasserne
>med skruer - men de passer sgu' ikke til alle biler .....

Næh...

>(Jeg gad eddermuggeme ikke køre 25 km efter et par skruer ......)

Det skal jeg heller ikke :)

/Mogens

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 21-01-04 21:31

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse news:70ot009610t72lrn1bcbusq0gs2qegn286@dtext.news.tele.dk...

> (Jeg gad eddermuggeme ikke køre 25 km efter et par skruer ......)

Nu er det jo ikke os allesammen der bor uden for lands lov og
ret ligesom dig

Herfra tager det ca. 5 minutter at GÅ (ikke at jeg har lyst!) hen
til nærmeste motorkontor.

/Jakob

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-01-04 22:56

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev :

>Nu er det jo ikke os allesammen der bor uden for lands lov og
>ret ligesom dig

Jeg kan nøjes med at daffe over i stalden og hente skruer ;)

(alternativt ryste på hovedet)

>Herfra tager det ca. 5 minutter at GÅ (ikke at jeg har lyst!) hen
>til nærmeste motorkontor.

Intet Gø-dyr at lufte ?

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 22-01-04 08:57

<jan@stevns.net> wrote in message news:u9tt00l2m0ktpaeabvvsnsk629h2220hjm@dtext.news.tele.dk...

> (alternativt ryste på hovedet)

LOL

> Intet Gø-dyr at lufte ?

Nope - synes ikke rigtig at sådan et hører til i en 2-værelses på 2.
sal - men om ca. 5 uger bliver der mere plads...

/Jakob

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 22-01-04 00:19

Jakob Jeppesen wrote:
> Herfra tager det ca. 5 minutter at GÅ (ikke at jeg har lyst!) hen
> til nærmeste motorkontor.

Så er vi to.

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-04 21:25

<jan@stevns.net> skrev i > Ja - gu' kan man køre på motorkontoret, og
stikke næven ned i kasserne
> med skruer - men de passer sgu' ikke til alle biler .....
>
> (Jeg gad eddermuggeme ikke køre 25 km efter et par skruer ......)

Galopskruer er vores venner...

VenHils
Peter

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-01-04 22:06

On Thu, 22 Jan 2004 21:25:27 +0100, "Peter Juul"
<juuls(snabela)stofanet.dk> wrote:

> <jan@stevns.net> skrev i > Ja - gu' kan man køre på motorkontoret, og
>stikke næven ned i kasserne

> Galopskruer er vores venner...
>
>--

Ja, hvis det kun drejer sig om 25 km., så kan sådan et par galopfætre
vel være fremme på under et kvarter?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 17:49

"Folmer skrev

> Ja, hvis det kun drejer sig om 25 km., så kan sådan et par galopfætre
> vel være fremme på under et kvarter?

Jeg har vist et par stykker i "farfars skruekasse"..... - En kasse der har
alt du liiiiiiiige står og mangler, såeh... 2 minutter

> Venlig hilsen
> Folmer

VenHils
Peter

Fra : C. Caspersen

Dato : 21-01-04 21:18

"Ding-Dong" <PIP@PIP.PIP> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.

Hej

> Jeg har så hørt et rygte om at man kan køre på motorkontor eller synshal
og
> hente de skruer jeg skal bruge.
> Er det korrekt?

Ja.

> Hvis nej hvor ellers?

Et autoværksted, hvor man af og til sælger biler.

/Caspersen

Fra : Brian Fogh

Dato : 21-01-04 21:23

heyyy

Dem henter du bare på motor kontoret.

Hilsen
Brian

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-01-04 21:58

"Ding-Dong" <PIP@PIP.PIP> skrev i en meddelelse

> Jeg har så hørt et rygte om at man kan køre på motorkontor eller synshal
> [...]

Ja det er korrekt.
Husk at dutterne, til at dække over skruerne fås i forskellige farver.
De farver jeg har set er hvid, sort, gul og rød.

Så det er bare at få fat på de rigtige farver.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC