En forhjulstrukken Alfa!
Fra : Mogens...

Dato : 21-01-04 21:11

www.fimonet.com/alfa/gta_race.mpg

Lyden er okay :)

/Mogens

Fra : Thomas

Dato : 21-01-04 21:24

Gad vide om det gør ondt at blive ramt af sådanne en vogn, hvis den skrider
ud i et sving`?` Sådanne som folk står langs vejen skulle man ikke tro det

Mvh

Thomas

Fra : Fam. Olsen

Dato : 22-01-04 18:25

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> www.fimonet.com/alfa/gta_race.mpg
>
> Lyden er okay :)
>

> /Mogens

Fedest. Hvor køber man sådan en? He he

MVH Niels

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-04 19:27

On Thu, 22 Jan 2004 18:24:49 +0100, "Fam. Olsen" <dono@newmail.dk>
wrote:

>Fedest. Hvor køber man sådan en? He he

www.bilbasen.dk - det er en 2.5 V6
Fik du ikke taget dig sammen til et køb?

/Mogens

Fra : Fam. Olsen

Dato : 23-01-04 00:01

> www.bilbasen.dk - det er en 2.5 V6
> Fik du ikke taget dig sammen til et køb?
>

> /Mogens

Jeg kom desværre for sent. De solgte foran snuden på mig, mens jeg ventede
svar på en mail jeg sendte.
Men jeg har da fået kig på en anden. Skal også lige have svar på om den
gamle er solgt. Men køberen er pt. på kursus og ikke til at træffe.

MVH Niels

Fra : EjS

Dato : 22-01-04 20:36

> Lyden er okay :)

Slap da af mand :)

Læg iøvrigt mærke til hvordan han i 3. sving provokerer en
forhjulsudskridning sidst i svinget for at holde den rigtige kurs ud af
svinget...

Han ved sgu hvad han laver...

MVH EjS

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-04 20:40

On Thu, 22 Jan 2004 20:35:48 +0100, "EjS" <ejsREMOVE@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>Læg iøvrigt mærke til hvordan han i 3. sving provokerer en
>forhjulsudskridning sidst i svinget for at holde den rigtige kurs ud af

Jow, jow - det kunne jo have været een selv

Iøvrigt gjorde jeg noget (meget begrænset) tilsvarende forleden under
snevejret. Faktisk meget sjov oplevelse, idet min gamle QV 24V jo ikke
kunne den slags. Fed oplevelse at køre så provolerende i en Q4 - I
sku' prøve

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 22-01-04 20:43

Mogens... wrote:
> [...]
> snevejret. Faktisk meget sjov oplevelse, idet min gamle QV 24V jo ikke
> kunne den slags. Fed oplevelse at køre så provolerende i en Q4 - I

Jamen vi siger jo aldrig nej tak til så lækker en invitation,
hvornår sagde du at det skulle være?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-04 20:47

On Thu, 22 Jan 2004 20:43:16 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Jamen vi siger jo aldrig nej tak til så lækker en invitation,
>hvornår sagde du at det skulle være?

Vi har ingen sne, hér...

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 22-01-04 21:07

Mogens... wrote:
> Vi har ingen sne, hér...

Heller ikke noget her i Roskilde der kan bruges :c(

Fra : Thomas Krath

Dato : 22-01-04 23:38

> Heller ikke noget her i Roskilde der kan bruges :c(

Hvem behøver sne? ;)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-04 23:44

> --
> Mvh/Thomas Krath
> http://bilimport.tkrath.dk - guide
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4284

Er du ved at sælge din cossie?
Ser sådan ud når man kigger ind på din fars hjemmeside

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Thomas Krath

Dato : 22-01-04 23:48

> Er du ved at sælge din cossie?
> Ser sådan ud når man kigger ind på din fars hjemmeside

Alt er jo i princippet til salg, det er blot et spm. om pris ;)

--
Mvh/Thomas Krath

Nu med 3" Mongoose og snarligt 16" Escos fælge :)

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-01-04 10:57

> Vi har ingen sne, hér...

Der er ikke noget der hedder for meget friktion - det hedder for lidt moment

Torben

Fra : Mogens...

Dato : 23-01-04 16:13

On Fri, 23 Jan 2004 10:57:07 +0100, "Torben Scheel"
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Der er ikke noget der hedder for meget friktion - det hedder for lidt moment

Da jeg kørte den forhjulstrukne udgave, var hjulspin ingen problem.
4x4-udgaven står imidlertid noget bedre fast!

/Mogens

Fra : René Lønstrup

Dato : 23-01-04 18:47

Mogens... wrote:

> Da jeg kørte den forhjulstrukne udgave, var hjulspin ingen problem.
> 4x4-udgaven står imidlertid noget bedre fast!

Det må jo så tydeligvis skyldes det ekstra effekttab der er i 4hjulstrækket
)

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : Mogens...

Dato : 23-01-04 19:05

On Fri, 23 Jan 2004 18:47:02 +0100, "René Lønstrup"
<news@rel6+1star.dk> wrote:

>Det må jo så tydeligvis skyldes det ekstra effekttab der er i 4hjulstrækket

Sikkert...

/Mogens

Fra : EjS

Dato : 22-01-04 21:30

> Jow, jow - det kunne jo have været een selv

Det var derfor jeg svarede :)

> [...]
> snevejret. Faktisk meget sjov oplevelse, idet min gamle QV 24V jo ikke
> kunne den slags. Fed oplevelse at køre så provolerende i en Q4 - I

Jeg nægter at tro du ville ikke slippe en 24-årig ung mand løs i dit kæreste
eje...!

Men tak for invitationen...

MVH EjS

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-04 21:57

On Thu, 22 Jan 2004 21:30:08 +0100, "EjS" <ejsREMOVE@stofanet.dk>
wrote:

>Jeg nægter at tro du ville ikke slippe en 24-årig ung mand løs i dit kæreste
>eje...!

OK, dét er nok rigtigt. Det er svært nok at lade
en 21-årig prøve den...

/Mogens

Fra : EjS

Dato : 22-01-04 22:49

> OK, dét er nok rigtigt. Det er svært nok at lade
> en 21-årig prøve den...

Tænkte det nok svagpisser :)

Jeg prøvede en S60R for et stykke tid siden. Jeg startede meget forsigtigt
da jeg havde "ejeren" med på bagsædet. Men det endte med han direkte
opfordrede til at lægge "filthatten" og lægge de 400 Nm ned på en halvvåd og
meget kold svensk landevej... Han havde dog set mit kørekort inden jeg fik
nøglerne ;)

Inden da havde jeg prøvet en 160 Hk som det vildeste - og hold da kæft en
forskel. Selvom man kan være nok så forsigtig så kræver den slags high-end
vogntøj sgu lidt ærefrygt...

Og da især når en gal mand inviterer til forhjulsudskridning i en bil der
har en nypris på 750k ))

MVH EjS

Fra : René Lønstrup

Dato : 22-01-04 23:34

Mogens... wrote:
> [...]
> snevejret. Faktisk meget sjov oplevelse, idet min gamle QV 24V jo ikke
> kunne den slags. Fed oplevelse at køre så provolerende i en Q4 - I

Ja tak da - men godt gammeldags baghjulstræk kan nu også bruges (og der
har sneet her hele dagen, så nu kan der blive kørt "lidt" sidelæns ;) )

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 23-01-04 17:44

"Mogens..." wrote:

> kunne den slags. Fed oplevelse at køre så provolerende i en Q4 - I
> sku' prøve

Du siger bare til, jeg kommer gerne og prøver din Q4..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Mogens...

Dato : 23-01-04 17:48

On Fri, 23 Jan 2004 17:44:28 +0100, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>Du siger bare til, jeg kommer gerne og prøver din Q4..

Sjov så mange, der læser posting'en forkert

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 23-01-04 17:59

Mogens... wrote:
> Sjov så mange, der læser posting'en forkert

Sidder du der og trækker i land, eller hvad? ;c)

Fra : Mogens...

Dato : 23-01-04 17:58

On Fri, 23 Jan 2004 17:59:09 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Sidder du der og trækker i land, eller hvad? ;c)

:)

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 23-01-04 18:12

Mogens... wrote:
> :)

Med 4 hjul endda :c)

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-04 10:11

On Wed, 21 Jan 2004 21:10:43 +0100, Mogens...
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>www.fimonet.com/alfa/gta_race.mpg
>Lyden er okay :)

Og hér er så bunkevis af videos med Alfa's, der racer rundt på
baneren, tillagt noget heftig musik. Nederst også Rover.
http://rafaellop.qs.pl/v_i_d_e_o/index.php

/Mogens

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 24-01-04 13:43

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> www.fimonet.com/alfa/gta_race.mpg
>
> Lyden er okay :)

Så skulle du høre den IRL, især når den akkompagneret af en Boxter der også
får maks omdrejninger :)

-M

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-04 13:44

On Sat, 24 Jan 2004 13:42:51 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

>Så skulle du høre den IRL, især når den akkompagneret af en Boxter der også
>får maks omdrejninger :)

1) Lyden kender jeg måske nok
2) Boxter bryder jeg mig ikke om!

/Mogens