De/montering anlæg
Fra : Martin

Dato : 21-01-04 21:01

Hejsa, har lige købt en primera slx fra 98, med std monteret cd afspiller, men på
min gamle primera sad der 4 skruer i midterkonsollen, men nu kan jeg kun finde to
i bunden og ingen i toppen, og lortet sidder godt fast

Vile virkelig prise mig lykkelig med hjælp inden jeg får lange løg, og grå hår på
tungen

med venlig hilsen martin

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.61.144.58)

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 22:56

ville være meget glad for hjælp, jan bare ikke finde nogen steder der skulle være
skruer, men det sidder kanont fast, altså hele midterkonsollen! for radioen er
skruet fast derinde under!

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.61.144.58)

Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-01-04 11:12

<martin> skrev...
> [...]
skulle være
> skruer, men det sidder kanont fast, altså hele midterkonsollen! for

Den er også limet fast rundt i kanten....
I dette kolde vejr kunne jeg forestille mig
at det næsten er umuligt at skille ad.
Har du mulighed for at varme bilen godt og grundigt
op indvendig?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : MRN

Dato : 21-01-04 23:51

> [...]
> i bunden og ingen i toppen, og lortet sidder godt fast
>
> Vile virkelig prise mig lykkelig med hjælp inden jeg får lange løg, og grå

Prøv evt.
dk.teknik.lyd.bilstereo

MRN