Vedr. original Peugeot radio/cd
Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 21-01-04 17:56

Er der mulighed for at man kan mute radioen vha. en dertil indrettet ledning
fra en håndfri mobiltelefon installation? Peugeot værkstedet mente ikke det
var tilfældet.

Mvh Michael

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-01-04 20:04

"Michael Nørgaard Andersen" <michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> wrote in
message news:400eaf5f$0$288$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
ledning
> fra en håndfri mobiltelefon installation? Peugeot værkstedet mente ikke

Hvad er det for et håndfrit sæt?
Til Nokia Carkit 91(om det passer til andre må din lokale telefon pusher
kunne svare dig på) kan du få en mutebox der afbryder iso stikket til
højtalerne og sender tlf lyden ud igennem højtalerne. Ganske effektivt :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-01-04 11:11

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message

> [...]
> kunne svare dig på) kan du få en mutebox der afbryder iso stikket til
> højtalerne og sender tlf lyden ud igennem højtalerne. Ganske effektivt :)

Tjah - mit CARK91 kan godt finde ud af at mute, men ikke altid at sende
lyden ud og tilslutte mikrofonen
Engang til foråret skal skidtet skilles ad og gennemgås. Det er sgu' for
koldt nu..

vh
Torben

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-01-04 20:02

"Michael Nørgaard Andersen" <michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:400eaf5f$0$288$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
ledning
> fra en håndfri mobiltelefon installation? Peugeot værkstedet mente ikke

Hvis radioen har en mute indgang kan man naturligvis bruge denne ledning til
at mute radioen med.
Dvs. man kan fx lave en kontakt, som er forbundet til denne ledning. Når man
aktivere knappen giver den ledningen +/- og radioen går i mute.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ulrich

Dato : 21-01-04 21:45

> [...]
ledning
> fra en håndfri mobiltelefon installation? Peugeot værkstedet mente ikke

Hviken bil? hvilken radio?
På en 307 HDi med org clarion er der et ledigt stikben bag radioen,
det sjovt nok til mute

--
Hygge Ulrich

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 21-01-04 22:01

> det
>
> Hviken bil? hvilken radio?
> På en 307 HDi med org clarion er der et ledigt stikben bag radioen,
> det sjovt nok til mute

Org radio/CD til 206 HDi (kun 4 mdr gammel) - jeg mener det er den samme som
i 307. Er det det stikben på radioen, hvorfra der ikke går en ledning på
stikket? Alle de andre ledninger fra ISO stikket samles nemlig bare i et
bundt som forsvinder ind under instrumentbordet, men der er et ben i
strømstikket, hvorfra der ikke går en ledning..

På forhånd tak

Michael

Fra : Ulrich

Dato : 22-01-04 17:48

"Michael Nørgaard Andersen" <michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:400ee8fb$0$1585$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> bundt som forsvinder ind under instrumentbordet, men der er et ben i
> strømstikket, hvorfra der ikke går en ledning..

Jep, der mgl et stikben i stikket til radioen,
og det er der det foregår.

--
Hygge Ulrich