Haynes manual til Ford Fiesta
Fra : Rasmus Paulsen

Dato : 21-01-04 11:59

Jeg leder efter den korrekte Haynes manual til min Ford Fiesta.
Problemet er, at der er en der dækker perioden op til oktober 95, og
en der dækker perioden fra oktober 95:

1. Ford Fiesta Petrol (Feb 89 - Oct 95) F to N
2. Ford Fiesta Petrol & Diesel (Oct 95 - 01) N-reg. onwards

Min Fiesta er lidt speciel, da den er lavet i Spanien og vist kun
solgt i Spanien og Italien. Lige nu har jeg den på franske plader i
Frankrig.

Her er lidt data:

Ford Fiesta 1.6I 16V (Ghia Newport 08 CV)
First put in circulation: 28/7/1995
Type: FBJ6I
Series number: VS6BXXWPFBSY25814

VS6 - Word Manufacturer Identifier (WMI) VS6 - Spain
B - 3 door sedan
XX - means nothing
W - Product source: Ford Espana
P - Assembly Plant: P = Ford Espana S.A. 46002, Valencia, Spain or
Ford Lucitana S.A. 2050 Azambuja, Portugal
F - Model - Fiesta
B - 3 door sedan
S - Data of Manufacturer-Year 1995
Y - Month - June
25814 - Vehicle Seguence Number

Venlig hilsen
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 17:50

> [...]
> Frankrig.
>
> Her er lidt data:
>
> Ford Fiesta 1.6I 16V (Ghia Newport 08 CV)

Hvori består problemet?
Hvis din er fra 28/7 så skal du da have bog nr 1

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK