audio-udstyr til bilen
Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 00:04

Nogen der kan anbefale et godt sted hvor man på nettet kan købe billigt
audio-udstyr
..salem

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-01-04 06:26

Hej!

".salem" wrote:

> Nogen der kan anbefale et godt sted hvor man på nettet kan købe billigt
> audio-udstyr

Kig i news:dk.marked.privat.bilstereo

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Privat radiosamling sælges, giv et bud pr. mail! Befinder sig på Sjælland.
http://www.schradertegner.dk/radioer

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-01-04 08:41

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej!

> Kig i news:dk.marked.privat.bilstereo

....og søg evt. tilbage i gruppen ->det har været oppe at vende rigtig mange
gange ang. import fra Tyskland..

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 22:43

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:400e2d16$0$265$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> "Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message

> ...og søg evt. tilbage i gruppen ->det har været oppe at vende rigtig
mange
> gange ang. import fra Tyskland..

mange tak for det

Fra : Kent Nielsen

Dato : 21-01-04 13:49

".salem" <salem"SNABELA"mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan anbefale et godt sted hvor man på nettet kan købe billigt
> audio-udstyr
> .salem
Hej,
Hvis du kan tysk, faldt jeg over denne forleden:
http://www.autohifi.net

Kent Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 16:16

carstereocomponents.de

Fra : H.O

Dato : 21-01-04 20:49

www.thansen.dk han sagde billigt....

"Morten Juel" <kongen(mon ikke her skal være et snabela)Starchild.dk> skrev
i en meddelelse news:400e9660$0$5809$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...