læse og redigere i bilens computer
Fra : Michael Evert

Dato : 20-01-04 21:06

Hejsa

Er der nogle der ved om der findes diagrammer over sådan en dims til at læse
og redigere i bilens computer, sådan en som værkstederne har.

Mvh. Michael

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-01-04 21:11

> Er der nogle der ved om der findes diagrammer over sådan en dims til at
læse
> og redigere i bilens computer, sådan en som værkstederne har.
>
> Mvh. Michael

Hvis ikke du skrver hvilken bil du har er det svært at hjælpe dig.
Nogle biler kan man købe udstyr til, andre ikke.

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-04 21:23

> læse

> Hvis ikke du skrver hvilken bil du har er det svært at hjælpe dig.
> Nogle biler kan man købe udstyr til, andre ikke.

Så et svar i samme genre må lyder "jo det findes".

De sælges i stor stil på bl.a. ebay

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Michael Evert

Dato : 20-01-04 22:29

Det var nu til alle biler jeg tænkte, men først og fremest en Mazda 323 1,3
BG

Michael

Fra : TGD

Dato : 21-01-04 00:03

"Michael Evert" <evert@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogle der ved om der findes diagrammer over sådan en dims til at
læse
> og redigere i bilens computer, sådan en som værkstederne har.

Der findes de tyske VWere (skoda etc) der var en test af dem i EB motor
eller JP motorsektion.