Ja sådan kan det gå
Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 19-01-04 20:39

Nu håber jeg ikke der er nogen heste freaks her for så bør de nok ikke åbne
linket

http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=627

Ville nødig ramme sådan en ... stakkels bil og føre

Elbarto

Fra : Martin P.

Dato : 19-01-04 21:58

"Elbarto Simsoniac" <ElbartoFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nu håber jeg ikke der er nogen heste freaks her for så bør de nok ikke
åbne
> linket
>
> http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=627

Hestegalleri ... nu har jeg set det med.

--
- Martin

Nissan Almera GTi ... snart med 200 araber heste.

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-01-04 10:55

"Martin P." <sync@liquid.dk> wrote in message
> "Elbarto Simsoniac" <ElbartoFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> åbne

> Hestegalleri ... nu har jeg set det med.

Lidt i stil men farmerdating.dk - "Bedækning tilbydes"

Torben

Fra : Soren Kuula

Dato : 20-01-04 15:18

Elbarto Simsoniac wrote:
> Nu håber jeg ikke der er nogen heste freaks her for så bør de nok ikke åbne
> linket
>
> http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=627

Ja jeg troede at A-klassen var en af deres mindre vogne, men se nu der,
det tager ingen tid at få en hel hest ombord :)
--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.