Q: Komplet Climatronic til GOLF IV
Fra : René O. Nielsen

Dato : 19-01-04 20:06

Hvad kan sådan et anlæg indbringe? - anlægget er komplet, pillet ud af en
98'er GOLF IV.

Fra : Axelgaard

Dato : 19-01-04 20:22

"René O. Nielsen" <r.o.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan sådan et anlæg indbringe? - anlægget er komplet, pillet ud af en
> 98'er GOLF IV.

Du får nok bedre respons i dk.marked.privat.bil, en vurdering kan jeg
desværre ikke hjælpe med :(

Fra : Lars Nielsen

Dato : 19-01-04 20:30

> "René O. Nielsen" <r.o.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
1000kr er budt

Fra : René O. Nielsen

Dato : 19-01-04 20:50

> 1000kr er budt

L.O.L.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 19-01-04 21:00

> L.O.L.

Ja, den var god :D Der manglede vist et 0

Hvor let er skidtet at montere? Det er måske meget relevant information,
hvis almen mand overvejer at invistere i sættet (det løber hurtigt op, hvis
VW skal montere det til 600,- i timen).

\Mandal

Fra : René O. Nielsen

Dato : 19-01-04 21:13

> Hvor let er skidtet at montere? Det er måske meget relevant information,
> hvis almen mand overvejer at invistere i sættet (det løber hurtigt op,
> [...]
Det kan en fiks 'gør det selver' snildt klare en weekend i foråret, hvor han
alligevel skal bruge sin restferie :) - derefter skal det trykprøves og
fyldes med freon, eller hvad der nu er lovligt til den tid. Det kan han ikke
selv gøre, prisen for det kender jeg ikke.

René

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 19-01-04 21:19

> [...]
ikke
> selv gøre, prisen for det kender jeg ikke.

Okay :)

Prisen for Freon ligger omkring 700,-, mener jeg at huske....

\Mandal

Fra : hamselv

Dato : 19-01-04 21:48

Rolig nu

freon i klimaanlæg bruges ikke mere
det er et kælemiddel der hedder noget med rs129
klimatronic koster en merpris på ca 7000 kr når man køber en bil udenafgift
bare til oplysning
--
VH
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-04 23:07

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@+FjernMig+edb.dk> skrev i en meddelelse
> "René O. Nielsen" <r.o.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den var god :D Der manglede vist et 0

Rolig nu, de plejer at ryge for 3-400 Euro på Ebay.
Der er pt. 3 sæt til salg. Den ene har en startpris på 429 Euro - den er der
ikke budt på endnu og der er under en dag tilbage.

En gang imellem er der et Climatronic varme apperat med ledninger og
betjeningspanel de ryger for 150-180 Euro.

Jeg er selv på kig efter et sådant sæt til konvertering af mit A/C til
Climatronic.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-04 22:52

"René O. Nielsen" <r.o.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan sådan et anlæg indbringe? - anlægget er komplet, pillet ud af en
> 98'er GOLF IV.

Du skal nok prøve at sælge det i en markedsgruppe.

Men de plejer at ryge for en 3 - 400 Euro på EbayMotors (tyskland).

Hvis ikke du kan sælge skidtet vil jeg byde dig 1500 for varmeapperatet med
ledninger incl. betjeningspanel, hvis det er i OK TopNice tilstand.
Kompressor, kondensator, slanger og sager har jeg ikke brug for, da det er
til et A/C -> Climatronic projekt.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===