Opretning af dør
Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 18-01-04 14:00

I nat har en eller anden mindre begavet person forsøg at bryde ind i
min bil, og derved fået bøjet min venstre bagdør en del ved vinduet..

Er der nogen der ved om man selv kan rette det op med lidt snilde
eller ?

Se evt. billede af det i dk.binaer.motor under indbrudsforsøg
mvh.
Rasmus Bojsen
Sydjylland.
bojsen@vejen-net.dk

Fra : ENN

Dato : 18-01-04 14:05

Det kommer jo an på bulens størrelse og hvor "snild" du er - er du pladesmed
ja så kan du - er du en god håndværker med de rette værktøjer - ja så måske
også - er du en der aldrig har rettet en bule før - så er det ikke sikkert
du kan.
Det er svært at svare på dit spørgsmål da ingen af os kender dine
kvalifikationer.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-01-04 23:28

"Rasmus Bojsen" <bojsen@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> Se evt. billede af det i dk.binaer.motor under indbrudsforsøg

Det eneste indspark fra dig, som jeg kan se i d.b.m er noget med børnetøj.
Lå tøjet i bilen eller hvad er sammenhængen

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 19-01-04 09:57

> Det eneste indspark fra dig, som jeg kan se i d.b.m er noget med børnetøj.
> Lå tøjet i bilen eller hvad er sammenhængen
>
> mvh Uffe

Det indlæg med børnetøj er vist ikke lige fra Rasmus Bojsen,

jeg kan godt se hans indlæg, og det ser godt nok ikke godt ud

MVh Kim Lehmann Poulsen

Fra : Claus Christensen

Dato : 19-01-04 10:29

> Se evt. billede af det i dk.binaer.motor under indbrudsforsøg

Det ligner godt nok en Audi... Fatter ikke folk begynder på sådan noget
lort... Hvis de ikke engang kan finde ud af at åbne en dør, hvordan vil det
så gå dem når de finder ud af man ikke kan kortslutte ledningerne som man
gøre på film, de er nok så dumme at de først finder ud af de ikke kan bryde
startspærren når de sidder inde i den... Og tror sådan nogle tåber der gøre
sådan noget, ikke ved hvordan man bryder sådan en.... De skulle fandmig have
bank med en våd Berlingske...