Audi A6 TDi relateret ??
Fra : Morten Koch

Dato : 17-01-04 17:35

Hej NG.

I har jo før hjulpet mig, så måske kan jeg være heldig igen at få et godt
svar fra en eller flere i gruppen:

1. Hvor er visker-relæet placeret i min A6 fra '95 ??

2. Samme vogn fås med originalt monteret Webasto oliefyr. Men hvor er det
placeret ??
Uret sidder i døren. Men jeg vil gerne "efter-monterer" på det rigtige sted.
Umiddelbart er der ikke plads i motorrummet, men hvad med bag inderskærm
eller kofanger ??

3. Hvordan er gearingen på mit 6.gear, i forhold til en 5-gearet ?? (jeg
ruller 140km/t ved 2500 omdr.)

Mvh Morten K.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 17-01-04 23:44

"Morten Koch" <mkoch.antispam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller kofanger ??
>
> 3. Hvordan er gearingen på mit 6.gear, i forhold til en 5-gearet ?? (jeg

Hej Morten

De første to kan jeg ikke hjælpe med. I BIL REVYEN 1995 står en A6 TDi med 6
gear (og 140 hk) til at gå 52,9 km/t ved 1000 o/m i topgear, den med 5 gear
(og 115 hk) står til 46,4 km/t ved 1000 o/m i topgear.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-04 10:44

> Uret sidder i døren. Men jeg vil gerne "efter-monterer" på det rigtige
sted.
> Umiddelbart er der ikke plads i motorrummet, men hvad med bag inderskærm
> eller kofanger ??

Det org, Webasto fyr ligner nærmest en jetmotor, Den er cylindrisk (ligner
ikke det webastofyr jeg har set til eftermont)og sidder mig bekendt på
venstre vange bag inderskærmen.
(Det er muligvis forskelligt, afh af motormodel.)
Betjeningspanelet sidder i døren, men der sidder en styreboks og et
ekstrabatteri og pumpe i baggagerummet.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Morten Koch

Dato : 19-01-04 15:39

> sted.
>
> Det org, Webasto fyr ligner nærmest en jetmotor, Den er cylindrisk (ligner
> ikke det webastofyr jeg har set til eftermont)og sidder mig bekendt på
> venstre vange bag inderskærmen.

Tror du der er plads til et ThermoTop på samme sted ?? Jeg kender godt den
termokande-agtige. Men troede nok egentlig det var en af de nye ThermoTop
modeller som var mont. originalt.

Mvh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-04 18:25

"Morten Koch @mail.dk>" <mkoch<antispam> skrev i en meddelelse

> [...]
> termokande-agtige. Men troede nok egentlig det var en af de nye ThermoTop

Jeg kender ikke A6'eren så godt, men det er vist meget alm at montere fyret
i inderskærmen, og det er jo en stor bil.

/Claus

Fra : Morten Koch

Dato : 01-02-04 14:42

> [...]
fyret
> i inderskærmen, og det er jo en stor bil.

Der VAR plads til en Thermo Top E. Under sprinklerbeholderen.