autoradio ved grænsen
Fra : soren

Dato : 17-01-04 07:28

Hej alle

Ved nogen hvor der findes en forretning sådan nogenlunde på den anden
side af grænsen, hvor der kan købes noget bilstereo?

Jeg har kig på:
http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?SESSIONID=C/D2EPR9IX3JCIDS8NN&DS=1&TS=1606394552

Men er ikke helt tryg, måske nogen kan forklare helt konkret hvordan man
gør.

Er varen på lager? Kan man få tilsendt pr efterkrav, hvordan sendes
pakken og hvad kommer det til at koste ialt?

Søren M

Fra : Carsten

Dato : 17-01-04 08:45

Der ligger en forretning ved Citti i Flensburg.

Kørselsvejledning:

Over grænsen ved Kruså -> drej fra ved 4.de afkørsel ( der er et hvidt skilt
mod Citti Park ) ved krydset til højre. kør ca. 1 km og drej til venstre i
krydset ved Citty. Du ser nu PunktOne på din højre side - lige efter
benzintanken.
De har et stort udvalg og varerne er hjemme.
God fornøjelse

Carsten

Fra : soren

Dato : 17-01-04 15:44

"Carsten" <hamoghendefjernes@fjernessol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
venstre i
> krydset ved Citty. Du ser nu PunktOne på din højre side - lige efter

Tusind tak.
Jeg har fundet denne?
http://www.soundbox-flensburg.de/

Er der flere, evt i Flensburg??

mvh Søren M

Fra : Martin Kiefer

Dato : 18-01-04 09:53

"soren" <maagaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er der flere, evt i Flensburg??

Prøv at kigge hos ATU. (www.atu.de) Mon ikke de kan sammenlignes lidt med
BilExperten herhjemme?

Der ligger en ATU næsten lige ved siden af BauHaus og Opel.

Dog skal det lige siges at min erfaring med dem går på et par forlygtepærer,
men jeg kunne da se de havde noget bilstereo i butikken også.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk
Reply til min mail går til /dev/null

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-04 10:57

> Tusind tak.
> Jeg har fundet denne?
> http://www.soundbox-flensburg.de/
>
> Er der flere, evt i Flensburg??

Jeg har været der, jeg var ikke imponeret, det var ikke specielt hjælpsomme.
Hvilket jeg sidstiller med ikke særligt kompetente på autoradio. De har dog
en del forskellige mærker.

Jeg har flere gange handlet Blaupunkt og tidligere Pioneer ved Fleggard
(butikken ved Poetsch er den mest kompetente) de har meget hjemme, og skal
ikke presses ret meget for at give et fornuftigt afslag (10-15% er ikke
umuligt).

Ellers er der ABC autoteile i det nordlige Flensborg.
Kør over ved Krusaa / Kupfermuhle, drej af hovedevejen v. Danfoss fortsæt
ind i Flensborg nordfra, drej til højre i lyskrydset ved ARAL tanken drej
til højre igen i T-krydset, så ligger det på venstre side et par hundrede
meter oppe ad gaden.

http://www.abc-autoteile.de/weg/flensburg_abc.html

Jeg synes dog at deres stereo udstilling kan variere meget i udvalget, nogle
gange har de meget andre gange lidt.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : soren

Dato : 18-01-04 13:38

> [...]
venstre i
> krydset ved Citty. Du ser nu PunktOne på din højre side - lige efter

Den her PunktOne kan jeg ikke finde nogen adresse på.
Er det det rigtige navn.
Jeg har prvøet at søge på http://www.gelbeseiten.de/yp/quick.yp
og på google.de. Den findes ikke.

mvh Søren M

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 18-01-04 11:04

"soren" <maagaard@yahoo.com> wrote in message
> Hej alle
>
> Ved nogen hvor der findes en forretning sådan nogenlunde på den anden
> side af grænsen, hvor der kan købes noget bilstereo?

Mediamarkt har også autoradioer (www.mediamarkt.de) - de ligger i Cittipark
i Flensburg. Det er et stort elektronikvarehus (alt fra brødrister til
PC'er)
De har ofte tilbud på Blaupunkt, Pioneer ...osv)

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : soren

Dato : 21-01-04 07:31

Jeg fandt Soundbox, Mediamarkt (ved Citti), Promarkt (i Fördepark) og
ATU (fra fördepark ind mod flenburg).
Desværre var der ingen der havde en pioneer mp5530 hjemme. Så nu må jeg
ty til nettet:

Jeg tror jeg køber den her:
http://www.hirschille.de/carhifi/default.php?cPath=1_58&sort=2a&page=2

Kender I shoppen? Gode/dårlige erfaringer?

mvh Søren

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 21-01-04 07:42

> Jeg tror jeg køber den her:
> http://www.hirschille.de/carhifi/default.php?cPath=1_58&sort=2a&page=2
>
> Kender I shoppen? Gode/dårlige erfaringer?

Eftersom de på deres bestillingsside skriver "Lieferung nur innerhalb
Deutschland", kan det jo nok være temmeligt besværligt at handle med dem,
medmindre du kan få dem til at sende "Poste Restante" til et posthus på den
tyske side af grænsen, eller kender en tysker som vil være mellemmand.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : John Sahl

Dato : 21-01-04 08:08

Andreas M. Hansen wrote:
> [...]
> dem, medmindre du kan få dem til at sende "Poste Restante" til et
> posthus på den tyske side af grænsen, eller kender en tysker som vil

Hirschille sender til Danmark, hvis man spørger pænt ,-)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : John Sahl

Dato : 21-01-04 08:10

John Sahl wrote:

> Hirschille sender til Danmark, hvis man spørger pænt ,-)

Ellers har jeg personligt haft et par gode oplevelser med denne shop:
<http://www.carstereocomponents.de/dyndata/Versand_eng/features/CSC02935
..html>

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-01-04 08:31

On Wed, 21 Jan 2004 07:41:45 +0100, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]
>tyske side af grænsen, eller kender en tysker som vil være mellemmand.

Nu er jeg godt nok ikke tysker, men jeg bor da på den sydlige side af
grænsen, og jeg kan godt være mellemmand i et sådant arrangement.

Fly

--
In space nobody will hear your cream