Primera <-98
Fra : Martin

Dato : 16-01-04 22:54

hejsa

undrede mig lidt over om der mon stadig er kødetræk i de nye gx og slx modeller i
1,6 og 2,0?

og det andet er, er der noget ved en 1,6'er med 100 heste med en så tung bil???

med venlig hilsen

primeraman
(som netop har mast den gamle til uignkendelighed og står på en fin lille hylde
hos en hugger*G*)

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.61.144.58)

Fra : Martin P.

Dato : 17-01-04 12:01

"Martin " <martin.r@nyka.dk> skrev i en meddelelse
> undrede mig lidt over om der mon stadig er kødetræk i de nye gx og slx
modeller i
> 1,6 og 2,0?

Ja, der er kædetræk i.

> og det andet er, er der noget ved en 1,6'er med 100 heste med en så tung
bil???

Den er nok ikke skide kvik at køre i ..

> primeraman
> (som netop har mast den gamle til uignkendelighed og står på en fin lille
hylde
> hos en hugger*G*)

Ærgeligt, men det er trods alt bare en Primera og ikke en Ferrari Enzo, så
du kan nok finde et nyt eksemplar

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 18:12

slip

> Ærgeligt, men det er trods alt bare en Primera og ikke en Ferrari Enzo, så
> [...]
jarh men det er bare aldrig det samme heh

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.61.144.58)

Fra : Finn Holmegaard

Dato : 17-01-04 20:49

> bil???
>
> Den er nok ikke skide kvik at køre i ..

Hvis man forventer en raket så nej, men SRi'en fra 95 vejer "kun" 1025 kg,
og den kan da godt flytte sig bare en smule.

/Finn

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 22:00

> Hvis man forventer en raket så nej, men SRi'en fra 95 vejer "kun" 1025 kg,
> og den kan da godt flytte sig bare en smule.
>
> /Finn

naaaaa, er ikke til flere raketter det var en sri jeg havde før, men det går bare
galt og de krøller som dåser. Hvad kan man sige, man lære af sine erfaringer!

så nu bliver det en lutter familie slæde

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.61.144.58)

Fra : Finn Holmegaard

Dato : 17-01-04 22:23

SRi'en i 1,6 har da også "kun" de 102 HK som en standard. Så der er da ikke
anden end en fin familiebil, med lidt fabrik modificering.

/Finn