Opel Astra 1,9 1998 - Autoradio tænder sel~
Fra : grineren_3@hotmail.c~

Dato : 16-01-04 20:17

Min Opel Astra 1,6 - 1998 Har den mærkelige ide med at radioen tænder
af sig selv, når bilen står parkeret og aflåst.
Fjerner fronten så bilen ikke tappes for strøm, det er lidt besværligt
i længden...! Nogle gode input

Kim

Fra : TGD

Dato : 16-01-04 20:24

<grineren_3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> af sig selv, når bilen står parkeret og aflåst.
> Fjerner fronten så bilen ikke tappes for strøm, det er lidt besværligt

Sæt den på mute inden du går.

Fra : grineren_3@hotmail.c~

Dato : 16-01-04 21:39

On Fri, 16 Jan 2004 20:23:59 +0100, "TGD"
<mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:

><grineren_3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Sæt den på mute inden du går.

Øhhhhhhh......Hvad skulle det lige gøre.....?

Fra : TGD

Dato : 17-01-04 15:12

> On Fri, 16 Jan 2004 20:23:59 +0100, "TGD"

<KLIP>

.......Hvad skulle det lige gøre.....?

Så løber den da ikke tør for strøm, du bad om input.

Det er jo ikke bilens skyld nok snarer din autoradio.

Fra : alexbo

Dato : 17-01-04 16:31

> [...]
> af sig selv, når bilen står parkeret og aflåst.
> Fjerner fronten så bilen ikke tappes for strøm, det er lidt besværligt

Jeg formoder at du kan tænde radioen uden at dreje tændingsnøglen, det
kan ændres til at den kun kan tændes med nøgle i tændingen, radiostilling
eller tænding.

At den gør det er mere mærkeligt, men det kunne være en automatisk
trafikinfo, der får radion til at tænde for at sende trafikinfo, og derefter
ikke slukker.

mvh
Alex Christensen

Fra : L

Dato : 17-01-04 19:06

Hej
Er det en original radio?
Efter 1 time (mener det er) skulle radioen selv slukke, så den ikke bruger
al strømmen, se i din vejledning.
Men det lyder meget mærkeligt, kan det tænkes at der er komme nogle mønter
eller andet i den.

Fra : grineren_3@hotmail.c~

Dato : 17-01-04 23:06

Hej
Ja det er en original radio. At den selv skulle slukke efter 1 time er
den i så fald ikke indstillet til. Det kunne godt være en evt.trafik
info der fik den til at gå igang. Der er ikke kommet mønter i.........
ungerne er blevet voksne.....!
Tak for venlig opmærksomhed, må nok stå lidt på hovedet i vejledningen
der er nok et eller andet der er indstillet forkert.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-01-04 09:03

<grineren_3@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Tak for venlig opmærksomhed, må nok stå lidt på hovedet i vejledningen
> der er nok et eller andet der er indstillet forkert.

Er det en Philips?
Min far havde en ´95 Omega med original Philips radio/kassette. Den ville
ikke tænde når du gerne ville høre musik, og når du så skulle forlade bilen
ville den ofte skru sig på (samt en hel masse andet rabalder). Min nabo
havde samme problem med radioen (samme type) i sin ´96 Corsa.

De fik den repareret (om den kom i orden, ved jeg ikke), min far købte
hellere en ny med CD-afspiller.

--
Michael Nielsen

´87 Mercedes-Benz W124 260 E