Anbefaling af alarm
Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 16-01-04 18:17

Hej...

Nogen der kan anbefale en alarm....

Max 2500 incl montering hvis dette er for besværligt for hvide mennesker....

/Anders

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-01-04 18:25

"Anders T. Pedersen" <torstens@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan anbefale en alarm....
>
> Max 2500 incl montering hvis dette er for besværligt for hvide
mennesker....

http://www.cf-offroad.dk/alarm/oversigt_over_alarmernes_funktioner.htm

Siden tager nogle sekunder at hente, men er værd at vente på...
2.500 kr. er ingen problem.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 16-01-04 21:10

Fin side....

Der er lidt langt til Herning fra frederikshavn.....

Nogen der kender til alarmer der er nemme at monterer selv..??

/Anders

meddelelse news:bu96tb$egv$1@sunsite.dk...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-01-04 21:25

"Anders T. Pedersen" <torstens@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> Fin side....
>
> Der er lidt langt til Herning fra frederikshavn.....

Jeg monterer også normalt i Århus...
(Men der er stadig et stykke vej)

> Nogen der kender til alarmer der er nemme at monterer selv..??

Det er de alle...

Der medfølger let overskueligt ledningsdiagram.
Generelt er alle alarmer lige lette at montere, da det stort set er de samme
ledninger, der skal tilsluttes...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : ham der..

Dato : 16-01-04 22:22

jeg står også og skal ha ny alarm.. og mit valg står mellem LEA826 og
magicar.dk så skal jeg bare bestemme mig

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-01-04 07:31

"ham der.." <email@etsted.dk> skrev i en meddelelse
> jeg står også og skal ha ny alarm.. og mit valg står mellem LEA826 og
> magicar.dk så skal jeg bare bestemme mig

Meld dig ind i vores forening dk.fritid.bil og jeg giver 20% rabat på
LEA'en...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 09:56

> Meld dig ind i vores forening dk.fritid.bil og jeg giver 20% rabat på
> LEA'en...

hehe det er jeg, og det giver uniq-import også...
Men så skal jeg stadigt ha et modul til elruderne + et modul til kabine
overvågning... :o/

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-01-04 19:13

"Morten Juel" <kongen(mon ikke her skal være et snabela)Starchild.dk> skrev
i en meddelelse
> hehe det er jeg,

Ja, det kan jeg se...

(udover at jeg giver rabat sidder jeg nemlig også med medlemslisterne...

> og det giver uniq-import også...

Ja, det er præcis de samme produkter vi har - og ja, vi har en
samarbejdsaftale...

> Men så skal jeg stadigt ha et modul til elruderne + et modul til kabine
> overvågning... :o/

Hvorfor vil du have et modul til kabinevervågning?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 21:07

> Hvorfor vil du have et modul til kabinevervågning?

for hvis der er en der smadre en rude vil jeg kunne trikke alarmen på det !!
stoler ikke nok på den bevægelses sensor... :o/

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-01-04 07:56

"Morten Juel" <kongen(mon ikke her skal være et snabela)Starchild.dk> skrev
i en meddelelse
> for hvis der er en der smadre en rude vil jeg kunne trikke alarmen på det
!!

Ok.

> stoler ikke nok på den bevægelses sensor... :o/

Det kan du sagtens.
Jeg har endnu ikke haft en fejlalarm, men hvis man slår hård på ruden - uden
at den går i stykker, starter alarmen. Dermed vil alarmen også starte, hvis
man slår så hård, at ruden går i stykker...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Michael Werge

Dato : 22-01-04 23:49

Gælder det også LEA 825? Altså medlemspris: 2.500 - 20% = 2.000?

VH Michael

meddelelse news:bual08$rqb$1@sunsite.dk...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-01-04 05:29

"Michael Werge" <michaelwergeFJERNES@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Gælder det også LEA 825?

Ja..

> Altså medlemspris: 2.500 - 20% = 2.000?

Tæt på.
2.495 kr. - 20 % = 1.996 kr.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-04 22:30

> Der er lidt langt til Herning fra frederikshavn.....
>
> Nogen der kender til alarmer der er nemme at monterer selv..??

hehe LANGT fra frederikshavn til Herning?
Hele Danmark er da et LILLE land

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 17-01-04 10:26

> hehe LANGT fra frederikshavn til Herning?
> Hele Danmark er da et LILLE land
>
> --

Hehe... Ja måske..
.. ;o9