Outlook 2002 import problemer.
Fra : Kasper

Dato : 06-02-04 15:39

Hejsa alle,

Forleden var jeg ude og købe mig en iPAQ som jeg så nu godt kunne tænke mig
at synkronisere med Outlook (OL). For tiden bruger jeg dog Outlook Express
(OE), men det skulle ikke være noget problem at importere mails dén vej
igennem har jeg læst mig til hos Microsoft.

Jeg installerer OL, starter programmet, og den vil gerne importere mails
allerede, jeg afbryder den for at tage en backup af mine mails først.
Jeg starter OL igen, nu vil den så hverken buh eller bæh!! Der mangler en
*.pst-fil, den får jeg så endelig lavet her idag. Nu starter OL. Så vælger
jeg "Import and Export..." i menuen File, hvorefter jeg får følgende
fejlmeddellelse:
"Microsoft Outlook cannot start the Import/Export engine. This feature is
not available. To make this feature available, please run Setup again,
select "Add or Remove Features" and change the feature to "Run from My
Computer" or "Run from CD/network"."

Jamen... jeg _har_ installeret Import/Export-funktionen, og prøver igen og
igen og igen!! Den vil bare ikke modtage den Import-funktion!!
Under "Add or Remove Feature" i setup-menuen, står Outlook til "Run all from
my computer", Outlook og hele træet der kan foldes ud er markeret med det
hvide ikon med disken, og _uden_ det lille 1-tal - som betyder "Installed on
first use".

Men... er det rigtigt at det hele skal markeres med det hvide ikon og ikke
det grå ikon?? Det grå ikon betyder - som jeg har opfattet det - at nogle
underpunkter udelades fra installationen?? Men hvis _alt_ tages med,
hvorfor siger Outlook så at Import/Export-engine'n ikke er installeret??

Jeg har søgt i Microsofts Knowledge Base, men fandt ingen artikler der
matchede mit problem - håber en herinde har et svar...

Med venlig hilsen

Kasper

Fra : SupportTech

Dato : 11-06-04 03:17

Du KAN IKKE bruge Outlook Express med en iPAQ. Express er IKKE kompatibel
med ActiveSync
Du skal istedet bruge fuld version af Outlook.

SupportTech