TDC News Problem! (X-Post)
Fra : Lasse

Dato : 06-02-04 18:53

Goddag

Jeg har meget længe haft problemer med at poste med følgende servere:
news.tele.dk og news2.tele.dk

Jeg får "Error 441" og den bliver ikke sendt! MEGET irriterende. Bruger
sunsite.dk nu og det virker perfekt. Dog er der ikke så mange grupper og
gamle posts bliver slettet.

Nogen der ved hvad der er galt? Håber i kan hjælpe..

Det skal nok lige siges at jeg bruger OE og fejlen forekommer også i andre
news readers. Så det er ikke mit OE (og Sunsite.dk virker jo også)

Hilsen
Lasse

X-POST til dk.edb.internet.software.mail+news og
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 06-02-04 20:19

> Nogen der ved hvad der er galt? Håber i kan hjælpe..

Desværre nej, men du kan prøve denne: dtext.news.tele.dk. Den spiller
maks, men har dog ikke filer (binære grupper).

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : Lasse

Dato : 06-02-04 23:46

"Trygleren [9000]" <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> wrote in message

> Desværre nej, men du kan prøve denne: dtext.news.tele.dk. Den spiller
> maks, men har dog ikke filer (binære grupper).

Får samme fejl, jeg må vel bare "nøjes" med sunsite så! hehe

Lasse

Fra : Grytt

Dato : 06-02-04 22:55

On Fri, 6 Feb 2004 18:52:36 +0100, "Lasse" <lasn@hotmail.com> wrote:

>Jeg har meget længe haft problemer med at poste med følgende servere:
>news.tele.dk og news2.tele.dk

Kan det være dig en trøst, jeg bruger Agent 1.93, og jeg har samme
problem (og har haft det med mellemrum). Dog virkede det i formiddags,
men ikke her til aften.
(har kun prøvet news.tele.dk, men foretrækker nu sunsite.dk)
--
en hilsen fra Henning i Brøndby

http://home1.inet.tele.dk/hgrytter/
Mail adr er ok når ordet: fjernes, fjernes

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-02-04 00:31

> Jeg får "Error 441" og den bliver ikke sendt! MEGET irriterende.
> Bruger sunsite.dk nu og det virker perfekt. Dog er der ikke så mange
> grupper og gamle posts bliver slettet.

Har læst lidt på error 441:

http://support.earthlink.net/mu/1/psc/img/walkthroughs/windows_9x_nt/email/oe_5.0/6070.psc.html

Led evt. selv videre på google med dette link:
http://www.google.dk/search?q=news+server+error+441&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=