Ringer altid op til Internettet
Fra : Brianl Larsen

Dato : 06-02-04 12:50

Hej er der nogle der har en viden om hvordan jeg kan løse mit problem
Min computer ringer heletiden op til internettet når jeg tænder den
det stardede en gang jeg var på internettet kan der være nogle der har
lagt noget ind på min computer mends jeg var på nettet
Findes der ikke et program der kan kontroler det og eventuelt slette det
HJÆLP
MVH Brian Fisker

Fra : BJ Denmark

Dato : 06-02-04 13:18

Brianl Larsen wrote:
> [...]
> lagt noget ind på min computer mends jeg var på nettet
> Findes der ikke et program der kan kontroler det og eventuelt slette

Jeg ville starte her med an Virus-scanning:
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Dernæst ville jeg download ad-aware og tjekke for spyware
http://www.lavasoft.de/support/download/

--
BJ

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.