Andet multimedie
bentjuul 3670
Kopieret DVD film "hakker"
Fra : Henning Buhl

Dato : 07-02-04 10:46

Efter at have kopieret en DVD film med Nero 6 hakker filmen ved
afspilning, hvilke mulige årsager kan der være til det ? Jeg kører win
Me på en 1000 mhz / 512 RAM maskine med 32 M Asus grafikkort.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-02-04 16:20

Henning Buhl skrev :
> Efter at have kopieret en DVD film med Nero 6 hakker filmen ved
> afspilning, hvilke mulige årsager kan der være til det ? Jeg kører win
> Me på en 1000 mhz / 512 RAM maskine med 32 M Asus grafikkort.

Nogengange skal man tænke sig lidt om!
Fx stille DVD relaterede spørgsmål i DVD grupperne og Grafikspørgsmål i
Grafikgruppen.

Prøv igen!

Vil du vide mere om grupperne så kik her www.usenet.dk

Michael Lund Sørensen