Beskære musiknumre....
Fra : * edmundo *

Dato : 05-02-04 23:42

Hej med jer,

kan godt være det er off-topic, men jeg prøver lige alligevel.

Nogen der kan anbefale et stykke free-ware software (helst) som kan beskære
musiknumre (mp3) ??

Havde i tidernes morgen et program fra Creative til mit gamle lydkort, men
det fungerer ikke til XP .-((

På forhånd tak.

edm...

Fra : Qbic - Sønderborg

Dato : 05-02-04 23:50

Kan du så ikke hente den nye software på
http://www.creative.com

Fra : -V-

Dato : 05-02-04 23:50

* edmundo *" <edmundo@"nospam wrote:
> Nogen der kan anbefale et stykke free-ware software (helst) som kan
> beskære musiknumre (mp3) ??

Jeg brugte, stærkt inspireret af d'herrer Salminen og G (respektivt Sune og
Peter) 'mp3 direct cut'.
Kan ikke lige finde min folder, så jeg kan ikke give dig det 100% korrekte
navn.

Det er super nemt at overskue, gratis og fylder ikke alverden.

-V-

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-02-04 23:52

http://audacity.sourceforge.net/
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : * edmundo *

Dato : 06-02-04 00:08

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4022c901$0$30080$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "* edmundo *" <edmundo@"nospam"e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Det prøver jeg

Tak for de hurtige svar...

edm....

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-02-04 00:44

* edmundo *" <edmundo@"nospam wrote:
> [...]

Brug mp3Directcut istedet, den kan på en eller anden mirakuløs måde
klippe direkte i encodede filer. På den måde undgår du at skulle
konvertere dine MP3'ere til .wav format først, og så encode dem én gang
til (med yderligere kvalitetstab til følge) bagefter. Her:
http://www.rz.uni-frankfurt.de/~pesch/

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?