It's okay med Nikolaj Steen og Paprika Ste~
Fra : Torben Schmidt

Dato : 04-02-04 12:17

Til rette vedkommende.

Jeg står virkelig og mangler musikken fra den danske film "Okay.". Det er
specielt duetten med Nikolaj Steen og Paprika Steen jeg virkelig gerne vil
have fingrene i. Sangen hedder "It's okay". Jeg har fået at vide at den er
på en single, men jeg ved ikke hvor man kan skaffe den henne. Jeg har med
lys og lygte søgt efter den på nettet, men uden held. Er der nogle som kan
hjælpe mig med det?

Mvh.
Torben Schmidt

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-02-04 13:35

On Wed, 4 Feb 2004 12:17:07 +0100, "Torben Schmidt"
<torben-schmidt@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>lys og lygte søgt efter den på nettet, men uden held. Er der nogle som kan

Well jeg har den. Jeg fik den til forpremieren på filmen. Jeg har ikke set
den i forretninger.

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Torben Schmidt

Dato : 04-02-04 16:08

Vil du sælge den?
--
Mvh.
Torben Schmidt

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-02-04 16:56

On Wed, 4 Feb 2004 16:08:09 +0100, "Torben Schmidt"
<torben-schmidt@jubiimail.dk> wrote:

>Vil du sælge den?

Det er da ikke umuligt. Hvad vil gi'?

Fra : Torben Schmidt

Dato : 04-02-04 17:14

Det ved jeg sandelig ikke. Er det singlen du har? Hvad vil du gerne have?

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-02-04 21:44

On Wed, 4 Feb 2004 17:14:12 +0100, "Torben Schmidt"
<torben-schmidt@jubiimail.dk> wrote:

>Det ved jeg sandelig ikke. Er det singlen du har? Hvad vil du gerne have?

Jeps det er kun singlen, med:
Okay - Louise Hart
It's ok - Paprika & Nikolaj Steen

Ja den kan jo ikke købes. Der står faktisk "promotion only" på den.
Hvad med 50,- + pp ?

Fra : Camilla

Dato : 08-02-04 13:49

"Torben Schmidt" <torben-schmidt@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lys og lygte søgt efter den på nettet, men uden held. Er der nogle som kan

Sangen findes på Nikolaj Steen's "Closer & Live"
Texten findes på http://www16.brinkster.com/nikolajsteen/