Reklame for Riesen Stock chokolade
Fra : Michael-7500

Dato : 03-02-04 21:19

Min kæreste og jeg er uenige - da vi så denne reklame på TV2 var jeg
overbevist om at det var Jesper Lundgaard, der lagde stemmen til sangen
...... hans stemmer er så over-bræk-sød at man altid kan genkende den. Min
kæreste lyttede med, men var absolut ikke enig med mig ....

Er der nogen, der ved, hvem der lægger stemme til sangen i denne reklame ???

Hilsen
AL

Fra : Jacob E.

Dato : 03-02-04 21:57

Michael-7500 wrote:

> Er der nogen, der ved, hvem der lægger stemme til sangen i denne reklame
> ???

Jesper Lundgaard

Mvh Jacob

Fra : Morten Holm

Dato : 03-02-04 22:05

Min brormand hader den, så er der ikke nogen der kan poste sangen i
Dk.binaer?? Så kan jeg nemlig irritere ham med den.. :)

Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-02-04 23:39

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> wrote in message
> Min brormand hader den, så er der ikke nogen der kan poste sangen i
> Dk.binaer?? Så kan jeg nemlig irritere ham med den.. :)

Det er jo ulovligt, sådan noget

Mvh
Simon

Fra : Morten Holm

Dato : 04-02-04 07:36

Nej, mener ikke det er ulovligt at gøre det nu når det er til at genere sin
bror med...

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-02-04 07:43

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> wrote in message
> Nej, mener ikke det er ulovligt at gøre det nu når det er til at genere
sin
> bror med...

LOL

så vil jeg da også gerne have noget at genere mine brødre med

Mvh
Simon

Fra : Morten Holm

Dato : 04-02-04 07:49

Du kan evt. hente Nik og Jay... De er den bedste provokation til dato.. Men
de skal virkelig være onde hvis du bruger den, den er ikke for sjov at
bruge.. heller ikke for dig selv..

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-02-04 15:47

HEH. Nu kan min lillebror tilfældigvis godt lide Nik & Jay og jeg afskyer
dem. Jon går heller ikke det har også været lidt af et idol. Men er der ikke
nogen der kender noget, der virkelig irriterer alle. Jeg husker i flæng en
eller anden indisk agtig (eller noget) sang der plagede radioen og blev
spillet mange steder, men jeg kan ikke huske den. Den er bare forfædelig,
nogen der ved hvad det er for en?

Den starter bare sådan ligesom med noget streng instrument der lige skifter
toner et par gange...

Mvh
Simon

Fra : -V-

Dato : 04-02-04 17:26

Simon Nielsen wrote:
> [...]
> den. Den er bare forfædelig, nogen der ved hvad det er for en?
>
> Den starter bare sådan ligesom med noget streng instrument der lige

Punjabi MC - Mudian to Bach Ke?

-V-

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-02-04 23:47