Hvem er hun?
Fra : Mads TJ

Dato : 02-02-04 09:59

Er det bare mig, eller ligner kvinden i Limp Bizkits video til Behind Blue
Eyes Halle Barry på en prik??
Eller _er_ det måske hende??

//Mads

Fra : Thomas

Dato : 02-02-04 10:09

"Mads TJ" <ingen@mail.overhoved.et> skrev i en meddelelse
> Er det bare mig, eller ligner kvinden i Limp Bizkits video til Behind Blue
> Eyes Halle Barry på en prik??
> Eller _er_ det måske hende??

Det ligner hende på en prik, fordi det _er_ hende

Mvh. Thomas

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-02-04 11:40

Mads TJ wrote:
> Er det bare mig, eller ligner kvinden i Limp Bizkits video til Behind
> Blue Eyes

Den er i øvrigt NOGET federe med The Who ... men det har ikke meget med dit
spørgsmål at gøre.

--

fjern "FJERN" i direkte mail

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Peter Græbe

Dato : 02-02-04 17:53

Kim Frederiksen skrev:

> Den er i øvrigt NOGET federe med The Who ... men det har ikke meget med dit
> spørgsmål at gøre.

Næ, men det kunne måske lokke folk til at anskaffe 'Who's Next'.
Uovertruffen!

--
Mvh. Peter Græbe