Sang i superbowl finale
Fra : Thomas

Dato : 02-02-04 03:05

Hey

Under superbowl finalen blev der spillet en video, selvfølgelig blandet
med fodbold-klip.

Jeg tror det var Andrew W.K. Ihvertfald var det en meget langhåret
fyr der sad og boksede i et klaver... Er der nogen her der så klippet,
og kan hjælpe med titel på sangen (og selvfølgelig kunstner, hvis det
ikke var Andrew W.K.)

Mvh. Thomas

Fra : Thomas

Dato : 02-02-04 10:00

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> <SNIP>

Jeg fandt selv ud af det, efter lidt søgen... Det VAR Andrew W.K.
med sangen 'Never Let Down'... Faktisk meget fed sang...

Mvh. Thomas

Fra : Morten Fix

Dato : 03-02-04 00:15

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message

> "Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg fandt selv ud af det, efter lidt søgen... Det VAR Andrew W.K.
> med sangen 'Never Let Down'... Faktisk meget fed sang...

Kan du forklare hvorfor han sidder og headbanger mens han spiller på klaver.
(er det sejt?)

Han sidder rent faktisk og "spiller" på klaveret/pianoet mens der absolut
ikke er klaver i musikken, allerhøjst noget keyboard klimperi, hvorfor?

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg synes videoen er latterlig, og
at det nok har smittet af på min mening omkring musikken.

-Morten Fix.