Søger bandnavn
Fra : I8NY

Dato : 02-02-04 01:59

Hej!

Jeg så en video på VH1 med et band,som jeg ikke lige kunne opfange navnet på
da det bliv vist meget kort.
Her er hvad jeg syntes der stod-Raumtschmir(?)
Har søgt på dette navn men fik intet.
Stilen er vel en art industrial,der var virkelig tryk på.
Ydermere var det instrumentalt,altså uden sang.
Istedet proppet med soundeffects og stemmesamplinger.
Nogen der kan tyde hvad det er for et band,
så skriv lige her,tak.:)

Mvh I8NY
"Succes er en utilgivelig synd mod medmennesket."
Ambroce Bierce
"Enhver beslutning er en fejltagelse"
Edward Dahlberg

Fra : N Schei

Dato : 02-02-04 13:47

Skulle nok tro at det er Rammstein. De har noen sanger hvor det er mye
instrumentellt.

Kikk på www.sehnsuht.dk - en glittrende fansite om bandet.

Nikki

Fra : I8NY

Dato : 02-02-04 22:25

Jeg er sikker på det ikke er Ramstein,det kender jeg godt.

Det er er lidt mere eksperimenterende end Ramstein.

Nu har jeg ikke rigtig styr de forskellige typer af techno,
men det mindede mere om en blanding af energisk
techno og industrial.

Jeg har endda en svag erindring om at der var et T foran-altså
T.Raumschmir(z),men det var ikke meget jeg nåede at se.

Mvh I8NY
"Succes er en utilgivelig synd mod medmennesket."
Ambroce Bierce
"Hvort formål her i livet er ikke at føre vores
forehavende med held,men fortsat at fejle med
humøret i behold."R.L.Stevenson

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-02-04 22:50

I8NY wrote:
> Ambroce Bierce
> "Hvort formål her i livet er ikke at føre vores
> forehavende med held,men fortsat at fejle med
> humøret i behold."R.L.Stevenson

Skal det ikke være "Vort"?

/David

Fra : I8NY