afgift CBR 600
Fra : ankerlund

Dato : 22-04-01 20:37

Hej er der nogen i gruppen der kan sige ,ca hvor meget afgift man skal give
for en CBR 600 F3 årg 95, km 24,000
den kommer ikke fra udlandet .

Fra : Jøgen Mangor Iversen

Dato : 22-04-01 22:49

ankerlund wrote:

> Hej er der nogen i gruppen der kan sige ,ca hvor meget afgift man skal give
> for en CBR 600 F3 årg 95, km 24,000
> den kommer ikke fra udlandet .

Linket til skatteministeriets tabeller sendte jeg for et par dage siden.

--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000

Fra : Armand

Dato : 23-04-01 01:38

ankerlund <ankerlund@mail.tele.dk> skrev i en
> Hej er der nogen i gruppen der kan sige ,ca hvor meget afgift man
skal give
> for en CBR 600 F3 årg 95, km 24,000
> den kommer ikke fra udlandet .

Afgift:
Ca. 60% af den for tiden værende brugtpris!!!

Indenrigs?
Vær lige opmærksom på at hvis der er boret små huller i
olieprop/bundskruer o.lign. er det en tidligere racer

--
Armand

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-04-01 13:42

"små huller i olieprop/bundskruer".... Øhhh

Det ville jeg gerne lige hører lidt mere om. Hvad skal det være godt for ?

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Søren Johansen

Dato : 24-04-01 07:16

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" skrev:
> "små huller i olieprop/bundskruer".... Øhhh
>
> Det ville jeg gerne lige hører lidt mere om. Hvad skal det være godt for ?

Når man kører ræs skal bundprop og "oliepåfyldnings-prop" være sikret med
ståltråd, så de ikke kan skrue sig ud. Derfor borer man små huller til
gennemføring af tråden i disse propper. Så Armands advarsel gælder altså at
man ikke uforvarende kommer til at købe en ex-RR maskine.

Mvh,
Søren
Ducati 888

Fra : Johnny Johansen

Dato : 24-04-01 16:40

"ankerlund" <ankerlund@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen i gruppen der kan sige ,ca hvor meget afgift man skal
give
> for en CBR 600 F3 årg 95, km 24,000
> den kommer ikke fra udlandet .

Du skal nok regne med at slippe ca. 60.000 i afgift, da salgsprisen for
sådan en cykel ligger på knap 100.000 og det er den pris du skal betale
60-63% afgift af. Du kan ringe til Told og Skat og bede dem om at sende dig
et skema du skal udfylde og indsende, sammen med registringsattesten, så kan
de oplyse dig det eksakte beløb.

Hilsen JJ Letho