Mangler titel på sang
Fra : T. Ahm

Dato : 27-01-04 22:45

Hej

For ca. 2 år siden så jeg på boogie eller MTV en musik video med en sang,
men ka desværre hverken huske band- eller sangnavn. Den bedste beskrivelse
jeg ka komme med er musik videoen: Den starter med at der kommer et rumskib
flyvende med et stort panorama vindue i den ene side. Man kan se ind i
skibet, hvor der er en lounge agtigt stemning. "Musikkerne" er sorte med
70'er style afro og bånd om hovedet med huller klippet til øjnene. Nummeret
er sådan rocket, funky, chillet agtig, men ka ik huske hvad det hedder...
håber i kan hjælpe.

På forhånd tak

Fra : Kell

Dato : 14-02-04 00:47

Ninja turtles, in outer space.
Aner det ikke , men var lige lidt fristet..
Jeg kigger lidt efter den

Fra : frank jørgensen

Dato : 14-02-04 17:16

Hej Kell..
Jeg har et bud,tror at det er smashing pumkins med nummeret "tonight
tonight".
Mvh frankie.