babe, i love you so...
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 18:49

Hejsa Alle

jeg har gået med en sang i mit hoved, er der ikke en der kan fortælle mig
hvem hulen det er der synger den:

Babe, i love you so,
and i want you to know,
that im,
Gonna miss you love,
the minut you walk you that door,
Please dont go,
Please dont go..

En der kan hjælpe her ?

håber sq..

Mvh
Morten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-01-04 19:06

Morten Juel wrote:

> jeg har gået med en sang i mit hoved, er der ikke en der kan fortælle mig
> hvem hulen det er der synger den:

Jeg ved ikke, om andre har indspillet den, men mon ikke det er K. C. and
the Sunshine Band?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 19:21

> Jeg ved ikke, om andre har indspillet den, men mon ikke det er K. C. and
> the Sunshine Band?

hmm ok, hvad er titlen, ved du det ??

mvh
Morten

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-01-04 19:21

Morten Juel wrote:

> hmm ok, hvad er titlen, ved du det ??
>
> mvh
> Morten

Haddaway har i hvert fald lavet en disco-version af nummeret, der hedder
Please Don't Go.

Søren

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-01-04 19:18

Morten Juel wrote:
> Hejsa Alle
>
> jeg har gået med en sang i mit hoved, er der ikke en der kan fortælle mig
> [...]

For en 6-7 år siden, svjh, havde Double You et hit med Please Don't Go i
dance-genren.
Det var vist et cover af det K.C. nummer Kim Ludvigsen omtaler.

Der var også et andet band der lavede en næsten identisk udgave samtidig
med Double You, men dem kan jeg ikke huske hvad hed. Kan bare huske der
var noget skænderi om hvem der havde plagieret hvem.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-01-04 19:44

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Der var også et andet band der lavede en næsten identisk udgave samtidig
> med Double You, men dem kan jeg ikke huske hvad hed.

KWS var navnet
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Per René Gotfredsen

Dato : 25-01-04 13:31

Jeg bakker Ivan op med at det er "K.W.S. - Please Don't Go" - er den heldig
ejer at have den på Maxi Single

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4012bce8$0$27375$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : zcully

Dato : 25-01-04 17:02

"Per René Gotfredsen" <pgotfredsen@mail.dk> wrote in message
> Jeg bakker Ivan op med at det er "K.W.S. - Please Don't Go" - er den
> [...]

Den blev faktisk både lavet af KWS og Double U. Mærkeligt nok på næsten
samme tid!!

/Zcully

Fra : Thomas H.

Dato : 25-01-04 21:52

"Per René Gotfredsen" <pgotfredsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> er den heldig ejer at have den på Maxi Single

Me2, utrolig så dårlig smag man havde dengang

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Persen

Dato : 26-01-04 08:51

> Jeg bakker Ivan op med at det er "K.W.S. - Please Don't Go" - er den
> heldig ejer at have den på Maxi Single

Er bla også at finde på Coma The Album 2

--
Hilsen Persen

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 17:29

> KWS var navnet

YES det var lige den, mange tak for hjælpen

Mvh
Morten