GudSkeTakOgLov: Vikingerne færdige!!
Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 23-01-04 20:54

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-01-04 20:57

Bjørn Løndahl wrote:
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=235607

LOL!

"Eller er bandet måske kommet op at skændes om en fjerde akkord?"

/David

Fra : Christopher Tracy

Dato : 23-01-04 20:58

Hey

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=235607

Skulle lige til at poste samme link... LOL
Hæhæh: "Om bandet er blevet trætte af tre sædvanlige akkorder og de
pseudoromantiske tekster, forlyder der intet om. Eller er bandet måske
kommet op at skændes om en fjerde akkord?"

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Mr. MC

Dato : 23-01-04 21:10

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=235607

Du er lige så dum, som ham der smagsdommeren Peter Nørgaard!

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-01-04 21:12

Mr. MC wrote:

> Du er lige så dum, som ham der smagsdommeren Peter Nørgaard!

Lille stakkel! Alle er vist dumme i dag, hva'?

/David

Fra : ChristianTC

Dato : 23-01-04 21:48

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
> Lille stakkel! Alle er vist dumme i dag, hva'?
>
> /David

Det er da dig der er "stakkel". Hvorfor synes du det er sjovt at gøre grin
med andres musiksmag?! Ikke at man ikke må lave sjov med hinanden, men jeg
synes det der er lamt.

Regards
/Christian

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-01-04 21:54

ChristianTC wrote:

> Det er da dig der er "stakkel". Hvorfor synes du det er sjovt at gøre grin
> med andres musiksmag?! Ikke at man ikke må lave sjov med hinanden, men jeg
> synes det der er lamt.

Det må jeg jo så prøve at se om jeg kan leve med.

/David

Fra : Dopedog

Dato : 24-01-04 14:46

> Det er da dig der er "stakkel". Hvorfor synes du det er sjovt at gøre grin
> med andres musiksmag?! Ikke at man ikke må lave sjov med hinanden, men jeg
> synes det der er lamt.

Nu ved jeg sku heller ikke lige hvor meget musik der er over Vikingerne....

-Ronnie

Fra : Mr. MC

Dato : 24-01-04 22:21

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nu ved jeg sku heller ikke lige hvor meget musik der er over
Vikingerne....

Selvom det måske er lidt kedeligt musik, så er der altså mere musik i det
Vikingerne laver end i alt det nymoderne "musik" som P3 og boogie spiller!

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-01-04 00:15

Mr. MC wrote:

> Selvom det måske er lidt kedeligt musik, så er der altså mere musik i det
> Vikingerne laver end i alt det nymoderne "musik" som P3 og boogie spiller!

Du er lige så dum, som ham der smagsdommeren Peter Nørgaard!

*Hihi*...

/Davi

Fra : Mr. MC

Dato : 25-01-04 01:00

> Du er lige så dum, som ham der smagsdommeren Peter Nørgaard!
>
> *Hihi*...

Ja, du har sikkert ret.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-01-04 16:39

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med andres musiksmag?! Ikke at man ikke må lave sjov med hinanden, men jeg

Hej Christian

Ja er det ikke underligt. Hvis det nu havde været en af deres
favoritgrupper, havde det været en katastrofe. Men det kan jo ende med, at
det bliver det alligevel. Når nu musikbranchen er i knæ, så er det hårdt,
hvis man mister en, der er god for et salg mellem 100.000 og 500.000 albums.
Det gør det noget sværere, at få lov til at udgive en cd. Så uanset hvilken
musik genre der mister en etableret gruppe, så er det for musikken, en
sørgelig dag. Det kan godt være, at nogle vil kalde det Sødsuppe musik. Ja
det er det også, det er dansemusik, og sådan skal det være. Folk som kommer
for at høre Vikingerne, kommer også for at danse, ikke for at finde noget at
brokke sig over. Så måske skulle man ændre emnet, til GudSkeTakOgLov : For
at der findes grupper som Vikingerne.
De gør da, så nye grupper får en chance for at komme ud over bygrænsen.

M.V.H.....Benny..

Fra : Dopedog

Dato : 24-01-04 14:47

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=235607

LOL 11 millioner solgte plader på 40 år !!?? Det var satme ik møj :)

-Ronnie