Hvor blev de af ?
Fra : Christopher Tracy

Dato : 21-01-04 18:10

Hej

Sidder lige og hører lidt "gamle" cd'er ... Og én jeg har hørt mange gange i
træk er danske URD - "Funky One", den er bare så fed og funky... men hvor
blev de af - udga' de flere albums end den nævnte ?

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : rosenauer.dk

Dato : 21-01-04 20:22

De udgav også en CD der hed 'Release that Soul'... Men hvad der senere skete
ved jeg desværre ikke.. :)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Christopher Tracy

Dato : 22-01-04 13:52

Hej

> De udgav også en CD der hed 'Release that Soul'... Men hvad der
> senere skete ved jeg desværre ikke.. :)

Ja, det var en Maxi-CD af nummeret "release that soul".

Det er godt en skam hvis de ikke udga mere, det er jo det eneste og fedest
funkband vi har haft herhjemme...

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 22-01-04 15:01

Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this wrote:
> Hej

> Ja, det var en Maxi-CD af nummeret "release that soul".
>
> Det er godt en skam hvis de ikke udga mere, det er jo det eneste og
> fedest funkband vi har haft herhjemme...

Du glemmer Gone Fishin', de var rigtig fede i deres storhedstid i
start-halvfemserne. Uff hun var lækker dengang hende der Tira Skamby.
Synd pladen var så nærmest Zapp Zapp-agtig tam.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Christopher Tracy

Dato : 23-01-04 21:01

Hej

> Du glemmer Gone Fishin', de var rigtig fede i deres storhedstid i
> start-halvfemserne. Uff hun var lækker dengang hende der Tira Skamby.
> Synd pladen var så nærmest Zapp Zapp-agtig tam.

Nej dem glemmer jeg ikke ... kender dem bare ikke
(Altså Gone Fishin'")

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Lars Frandsen

Dato : 21-01-04 20:46

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:XnyPb.4227$6D5.3512@news.get2net.dk...
> [...]
> træk er danske URD - "Funky One", den er bare så fed og funky... men hvor
> blev de af - udga' de flere albums end den nævnte ?

Jeg savner dem også
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming