Robbie Williams : Big Beef
Fra : Thomas

Dato : 20-01-04 04:53

Hejsa

På DVD-udgaven af Robbies nyeste single (Sexed Up) er der et nummer
der hedder Big Beef... Faktisk et udemærket nummer.. (Syntes jeg).

Nu er det bare sådan, at jeg jo ikke kan have en DVD med i min discman.
Og jeg kan ikke rigtig hitte ud af at optage nummeret ind på computeren.

Så jeg tænke på, om der måske sad en venlig sjæl derude, som også har
singlen, der kunne være behjælpelig med at optage nummeret ind, konvertere
det til MP3, og sende det til mig.

Hvis dette er ulovligt, skal i selvfølgelig ikke gøre det... Men jeg har jo
selv
singlen. Så det er jo ikke fordi jeg vil have nummeret "gratis" hvis i
forstår hvad
jeg mener... Jeg vil bare gerne have mulighed for at høre det i min
discman.

Mvh. Thomas

Fra : Naldo

Dato : 23-01-04 10:00

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in

> [...]

hvis i
> forstår hvad
> jeg mener... Jeg vil bare gerne have mulighed for at høre det i

Jeg har sendt dig en mail med programmet Audiocatalyst så kan du selv
rippe dine cdér til mp3 naldo