Lesbos - Grækenland. Kender du øen?
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 30-01-04 20:31

Hej!

Er blevet interesseret i at besøge denne Ø
Kan du fortæller lidt om den. Vil et rejse tidspunkt i oktober være godt?
Skal bo i Molivos. Evt. billede ville være dejligt.

PFT!

...hygge!
...Jan

Fra : Jens Christiansen

Dato : 01-02-04 09:22

"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Er blevet interesseret i at besøge denne Ø
> Kan du fortæller lidt om den. Vil et rejse tidspunkt i oktober være godt?
> Skal bo i Molivos. Evt. billede ville være dejligt.

Hejsa!

Glæd dig, det er en dejlig Ø, vi er kommet der jævnligt siden 1988, vi har
dog boet i Plomari på sydkysten men har besøgt Molivos flere gange og det er
bestemt en flot by. Det er en stor Ø så der er meget at se. Prøv denne side:
www.lesvos.com

M.v.h.
Jens
jhc@bonbon.net

Fra : Fino

Dato : 03-02-04 21:35

hejsa!

jeg kan også anbefale Lesbos, vi var der i år 2000. Vi boede i Molivos, en
charmerende gammel by, med gamle aner...kunne vi se. En flot borg rejser sig
midt i byen...og de snoede snævre "gader" løber langs bjerget . På øen er
det meget at se...b.la. den forstenede "park", vandre ture, pittoreske
bjergbyer .....varme kilder mv.
vi var der i september...på dette tidspungt var det varmt..ca 25 grader..så
det var til at holde ud....om aften lidt køligt